خانهاخبار
گوشی جدید آنر به باتری حجیم و بدنه مقاوم مجهز است

گوشی جدید آنر به باتری حجیم و بدنه مقاوم مجهز است

آنر به تازگی بخشی از مشخصات فنی میان‌رده پرمیوم خود را تایید کرده که شامل بدنه مقاوم، باتری حجیم و سیستم خنک‌کننده پیشرفته می‌شود.

۱۳ دی ۱۴۰۲

آنر در روز آینده (۱۴ دی / ۴ ژانویه) از گوشی جدیدی رونمایی خواهد کرد که آنر X50 جی‌تی نام دارد و یک میان‌رده پرمیوم به شمار می‌رود. برند چینی اخیرا تایید کرد که آنر X50 جی‌تی به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز خواهد شد. 

حالا اما آنر به تازگی سه تیزر از گوشی موردانتظار خود را به اشتراک گذاشته که حاوی جزئیات جدیدی از کیفیت ساخت، باتری و سیستم خنک‌کننده X50 جی‌تی است. 

X50 GT.jpg

نخستین تیزر آنر تایید می‌کند که X50 جی‌تی از بدنه بسیار محکمی بهره می‌برد که آن را در برابر سقوط و افتادن محافظت می‌کند. در این راستا، گوشی آنر از گواهی SGS پنج ستاره مقاومت در برابر سقوط برخوردار شده که کیفیت ساخت بسیار بالای آن را تایید می‌کند. البته آنر هنوز اشاره‌ای به مقاومت نمایشگر دستگاه نکرده و تنها استحکام بالای بدنه را  تایید کرده است.

آنر X50 جی‌تی انرژی موردنیاز خود را از باتری بادوام ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند که طبق ادعای این برند چینی، سلامت و کارایی خود را تا چهار سال نیز حفظ خواهد کرد. 

X50 Gt 1.jpg

برای دفع حرارت حاصل از فعالیت تراشه، آنر X50 جی‌تی از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار با اندازه ۵۱۰۰ میلی‌متری مربعی بهره می‌برد که با فناوری‌های پشرفته‌ای همراه شده است. در این راستا، آنر اعلام کرده که X50 جی‌تی در زمینه دفع حرارت به یکی از گوشی‌های سرآمد بازار بدل خواهد شد. 

طبق گزارش‌های قبلی، آنر X50 جی‌تی از نمایشگر اولد ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. شایعه شده گوشی آنر در چهار کانفیگ رم ۱۲ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۱۶ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۱۶ گیگابایتی / حافظه ۱ ترابایتی روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با برچسب قیمتی احتمالی ۲۰۰۰ یوآن (۲۸۲ دلار) به فروش می‌رسد.

X50 GT 2.jpg

سیستم دوربین پشتی آنر X50 جی‌تی شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی و برقرای تماس ویدئویی نیز برعهده دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان شارژ ۳۵ واتی، حافظه رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 3.1، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اندروید ۱۴ برپایه MagicOS 7.2 را نام برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر X50 جی‌تی در دو رنگ مشکی و نقره‌ای روانه بازار می‌شود. آنر X50 پرو نسخه‌ای از X50 جی‌تی است که برای بازارهای فیزیکی عرضه شده است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید