خانهاخبار
گلکسی M13 5G بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرد

گلکسی M13 5G بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرد

سامسونگ به تازگی یکی از گوشی‌های اقتصادی خود را به اندروید ۱۴ مجهز کرده که در سال ۲۰۲۲ معرفی شده است.

۱۳ دی ۱۴۰۲

سامسونگ در حال حاضر کار عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای گوشی‌های پرمیوم جدید خود یعنی سری گلکسی اس ۲۳، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ تمام کرده است. به علاوه، گوشی‌های پرچمدار قدیمی این برند از جمله سری گلکسی اس ۲۲ و سری گلکسی اس ۲۱ نیز این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند.

در کنار گوشی‌های پرچمدار، سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۴ را برخی از مدل‌های سری میان‌رده محبوب گلکسی A نیز در دسترس قرار داده است. 

حالا اما به نظر می‌رسد نوبت به یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و اقتصادی سامسونگ به نام گلکسی M13 5G رسیده است. در این رابطه، وبسایت SamMobile ادعا کرده که بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 به تازگی برای گلکسی M13 5G و کشور هند عرضه شده است. 

M13 5G 1.jfif

این بروزرسانی از شناسه فریمور M136BXXU5DWK7 بهره می‌برد و حجمی در حدود ۱٫۶ گیگابایت خواهد داشت. در حالی که انتظار می‌رود بروزرسانی گلکسی M13 5G‌ با پچ امنیتی ماه دسامبر عرضه شود، به نظر می‌رسد سامسونگ پچ امنیتی ماه نوامبر را با این بروزرسانی همراه کرده است. 

بروزرسانی One UI 6.0 تغییرات مهمی از جمله ظاهر جدید پنل تنظیمات سریع، طراحی تازه ایموجی‌ها، فونت جدید و طراحی جدید برای ویجت پخش‌کننده موسیقی را به ارمغان می‌آورد. لاک اسکرین نیز حالا از قابلیت شخصی‌سازی تازه‌ای بهره می‌برد.

M13 5G.jfif

در نهایت باید اشاره کرد که گلکسی M13 5G‌ با اندروید ۱۲ معرفی شد و در ماه مارس سال گذشته بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد. حالا با عرضه اندروید ۱۴، گلکسی M13 5G دومین بروزرسانی مهم خود را دریافت کرد و با دو بروزرسانی بعدی یعنی تا اندروید ۱۶ نیز سازگار است. برای نصب بروزرسانی اندروید ۱۴، کاربران باید از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار > دانلود اقدام نمایند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (1 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

askndryly548@gmail.com

۱۴۰۳/۴/۴
من‌m13 رم۶وحافظه‌۱۲۸دارم‌هند انروید۱۲بودبروزرسانی‌دونوبت۱۳و ۱۴گرفتم‌خیلی‌ازش‌راضیم‌باگوشیای رده‌بالامیشه‌رقابت‌کرد

پیشنهاد سردبیر