خانهاخبار
هدفون پرچمدار وان پلاس قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت

هدفون پرچمدار وان پلاس قیمتی مقرون به صرفه خواهد داشت

هدفون وان پلاس بادز ۳ که تا چند روز دیگر معرفی می‌شود احتمالا با برچسب قیمتی ۹۹ یورویی همراه خواهد شد.

۱۳ دی ۱۴۰۲

وان پلاس اخیرا اعلام کرد که هدفون وان پلاس بادز ۳ به همراه گوشی وان پلاس Ace 3 در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی برای بازار چین معرفی خواهد شد. در این رابطه، برند چینی در حال حاضر بخشی از مشخصات فنی هدفون خود را به اشتراک گذاشته است. 

حالا اما به تازگی گزارشی منتشر شده که ضمن افشای قیمت هدفون وان پلاس بادز ۳ ادعا می‌کند که هدفون وان پلاس در عین بهره‌مندی از مشخصات فنی پرمیوم با قیمتی مقرون به صرفه عرضه خواهد شد. 

buds 3.jpg

افشاگری شناخته‌شده به نام Max Jambor با انتشار گزارشی اعلام کرده که وان پلاس بادز ۳ با قیمت ۹۹ یورویی برای بازارهای اروپایی به فروش خواهد رسید. 

در صورت صحت این گزارش، هدفون موردانتظار وان پلاس مورد توجه کاربران زیادی قرار خواهد گرفت چرا که این دستگاه در کنار بهره‌مندی از مشخصات فنی قدرتمند با قیمت معقولی عرضه خواهد شد. برای مقایسه، هدفون‌های وان پلاس بادز پرو ۲ و بادز پرو 2R به ترتیب با قیمت ۱۷۹ یورویی و ۱۴۹ یورویی معرفی شده‌اند.

وان پلاس بادز ۳ از بدنه براق بهره می‌برد که با گوشی سیلیکونی همراه شده است. از لحاظ ویژگی‌های فنی، این هدفون از ووفر ۱۰٫۴ میلی‌متری و توییتر ۶ میلی‌متری بهره می‌برد که صدای باکیفیتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند. وان پلاس بادز ۳ همچنین قادر است که نویز محیط را تا حد ۴۸ دسی‌بل کاهش دهد. 

buds 3 1.jpg

هدفون وان پلاس به لطف گواهی IP55 در برابر ذرات گردوغبار و پاشش آب مقاوم خواهد بود. در این راستا، کاربران می‌توانند در حین ورزش نیز از این هدفون استفاده بکنند. از دیگر مشخصات فنی وان پلاس بادز ۳ می‌توان Fast Pair‌ گوگل و اتصال دوگانه را نام برد.

افشاگر شناخته‌شده چینی، Digital Chat Station، ادعا کرده که وان پلاس بادز ۳ از قابلیت صدای فراگیر و کدک صوتی LHDC 5.0 پشتیبانی می‌کند و همچنین قادر است تا ۴۴ ساعت کاربران را همراهی کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید