خانهاخبار
جزئیات فنی وان پلاس 12R تایید شد: باتری حجیم، نمایشگر پیشرفته

جزئیات فنی وان پلاس 12R تایید شد: باتری حجیم، نمایشگر پیشرفته

گوشی جدید وان پلاس ظاهرا به حجیم‌ترین باتری که تا به امروز در یک گوشی وان پلاس به کار رفته مجهز خواهد بود. 

۱۳ دی ۱۴۰۲

وان پلاس چندی پیش تایید کرد که در تاریخ ۲۳ ژانویه مصادف با ۳ بهمن گوشی وان پلاس ۱۲ و وان پلاس 12R را برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد کرد. البته قبل از این تاریخ، وان پلاس در ۴ ژانویه (۱۴ دی) گوشی وان پلاس Ace 3 را برای بازار چین معرفی می‌کند. 

همانطور که می‌دانیم، وان پلاس 12R نسخه بازار جهانی Ace 3 محسوب می‌شود. در طی چند وقت اخیر، وان پلاس با تایید بخشی از مشخصات فنی Ace 3 به طو غیرمستقیم جزئیات فنی وان پلاس 12R را نیز در اختیار کاربران قرار داده بود. 

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، برند چینی جزئیات جدیدی از نمایشگر و باتری وان پلاس 12R را به اشتراک گذاشته که خبر از یک محصول باکیفیت می‌دهند.

Oneplus 12R.jpg

طبق تیزرهای رسمی، وان پلاس 12R از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ProXDR بهره خواهد برد که از نسل چهارم فناوری LTPO پشتیبانی می‌کند. به لطف این فناوری، نمایشگر دستگاه می‌تواند نرخ نوسازی را سریع‌تر و روان‌تر تغییر دهد. فناوری LTPO 4.0 همچنین از بازه گسترده‌تری از نرخ نوسازی شامل ۹۰ هرتزی و ۷۲ هرتزی پشتیبانی می‌کند. در این رابطه، انتظار می‌رود نمایشگر وان پلاس 12R در عین ارائه عملکرد عالی مصرف انرژی پایینی داشته باشد. 

وان پلاس همچنین تایید کرده که نسل جدید سری R از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. در این راستا، وان پلاس 12R به حجیم‌ترین باتری که تا به اکنون در یک گوشی وان پلاس به کار رفته مجهز خواهد شد. این باتری از شارژ فوق سریع SuperVOOC نیز بهره می‌برد. وان پلاس 12R از فناوری Battery Health Engine برخوردار خواهد شد که سلامت و دوام باتری در طولانی مدت را تضمین می‌کند. 

Oneplus 12R 1.jpg

شایان ذکر است که طبق ادعای غول فناوری چین، سری وان پلاس ۱۲ به توازن خوبی در قدرت پردازشی بالا، مصرف انرژی پایین، سیستم دفع حرارت و دوام بالا دست پیدا کرده است. 

تیزری نیز اخیرا تایید کرد که وان پلاس 12R در رنگ‌های خاکستری و آبی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی با طراحی مشابه نسل قبلی همراه می‌شود و تنها تفاوت آن به جای‌گیری اسلایدر هشدار در سمت چپ دستگاه مربوط می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید