خانهاخبار
جزئیات سخت‌افزار و کانفیگ‌های وان پلاس Ace 3 تایید شد

جزئیات سخت‌افزار و کانفیگ‌های وان پلاس Ace 3 تایید شد

گوشی قاتل پرچمدار جدید وان پلاس به سخت‌افزار و سیستم خنک‌کننده قدرتمندی مجهز شده که قدرت پردازشی بالایی را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.

 

۱۲ دی ۱۴۰۲

در روز پنجشنبه (۴ ژانویه / ۱۴ دی)، وان پلاس از نسل جدید سری Ace خود برای بازار چین رونمایی می‌کند که وان پلاس Ace 3 نام دارد. این گوشی که دستگاهی قاتل پرچمدار به شمار می‌رود قرار است در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) و تحت نام وان پلاس 12R‌ برای بازارهای جهانی عرضه شود.

حالا وان پلاس به تازگی با انتشار چندین تیزر از برخی مشخصات فنی سخت‌افزاری و همچنین کانفیگ‌های وان پلاس Ace 3 پرده‌برداری کرده است. به علاوه، غول فناوری چینی چند تصویر واقعی از دستگاه را به اشتراک گذاشته که رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند.

Ace 3 1.jpg

تیزر رسمی وان پلاس تایید می‌کند که Ace 3 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی UFS 4.0 تا یک ترابایت همراه می‌شود. در این راستا، وان پلاس Ace 3 ظاهرا در بنچمارک آنتوتو موفق شده امتیاز کلی ۱٬۷۴۳٬۹۰۱ را به خود اختصاص دهد.

گوشی جدید وان پلاس از سیستم خنک‌کننده محفظه بخار بهره خواهد برد که با اندازه ۹۱۴۰ میلی‌متر مربعی خود بزرگ‌ترین سیستم خنک‌کننده در بین گوشی‌های هم‌رده Ace 3 به شمار میرود. به لطف این سیستم خنک‌کننده پیشرفته، گوشی Ace 3 در پردازش‌های سنگین پایداری خود را حفظ خواهد کرد و دچار افت عملکرد نخواهد شد. 

Ace 3 2.jpg

وان پلاس Ace 3 به فناوری‌های جدیدی مجهز شده که می‌توانند باعث بهبود تجربه کاربری شوند. برای مثال، موتور ابرپردازشی جدید این گوشی سبب افزایش عملکرد دستگاه به میزان ۹٫۴ درصد می‌شود که در نوع خود قابل توجه است. به علاوه، فناوری Memory Gene Recombination 2.0 نیز با افزایش سرعت حافظه باعث می‌شود پردازش‌ها سریع‌تر انجام شوند.

Ace 3 4.jpg

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، وان پلاس چندین تصویر واقعی از وان پلاس Ace 3 را به اشتراک گذاشته که آن را در سه رنگ مشکی،‌ آبی و طلایی نشان می‌دهد. گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که وان پلاس Ace 3 با قیمت پایه ۳۲۹۹ یوآن (۴۶۲ دلار) عرضه خواهد شد. 

Ace 3 3.jpg

در خبری مشابه، افشاگری شناخته‌شده صحبت نسخه پرو وان پلاس Ace 3 به میان‌ آورده که تا به امروز در هیچ گزارشی به آن اشاره نشده بود. در این رابطه، Digital Chat station ادعا کرده که این گوشی در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات فنی، وان پلاس Ace 3 پرو از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه، حافظه رم ۲۴ گیگابایتی، نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و اندروید ۱۴ برپایه ColorOS 14 بهره خواهد برد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید