خانهاخبار
آنر سرانجام طراحی مجیک ۶ پرو را تایید کرد

آنر سرانجام طراحی مجیک ۶ پرو را تایید کرد

پرچمدار آنر که هفته آینده معرفی خواهد شد از دوربین سه‌گانه، تراشه پرچمدار و نمایشگر اولد بهره می‌برد. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

در طی چند هفته گذشته، تصاویری زیادی از پرچمدار جدید آنر موسوم به مجیک ۶ پرو فاش شده که طراحی آن را نشان می‌دهند. با این وجود، هیچکدام از این تصاویر حاوی ظاهر نسخه رسمی و نهایی پرچمدار آنر نبوده‌اند.

چند روز پیش، آنر به طور رسمی از طراحی پنل جلویی مجیک ۶ پرو پرده برداشت و حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی امروز با انتشار تیزری طراحی پنل پشتی دستگاه را تایید کرد و به همه شایعات پایان داد. 

magic 6.jpg

تیزر رسمی آنر نشان می‌دهد که طراحی مجیک ۶ پرو نسخه بروزشده طراحی نسل قبلی آن یعنی مجیک ۵ پرو محسوب می‌شود. در پنل پشتی گوشی شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که در ماژول دایره‌ای شکل قرار گرفته‌اند.جدا از سه دوربین دستگاه، ماژول مجیک ۶ پرو از یک فلاش LED، سنسور ناشناس و یک میکرفون بهره می‌برد. همچنین در بخش پایینی دوربین‌های گوشی عبارت 100X حک شده که زوم دیجیتالی ۱۰۰ برابری را تایید می‌کند. 

آنر قبلا تایید کرده که سری مجیک ۶ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار می‌شود که آن را به رقیب گوشی‌های قدرتمندی مانند وان پلاس ۱۲، ریلمی جی‌تی ۵ پرو، شیائومی ۱۴ پرو و نوبیا Z60 اولترا بدل می‌سازد. همچنین سری مجیک ۶ با آخرین نسخه رابط کاربری اختصاصی آنر یعنی MagicOS 8.0 که بر پایه اندروید ۱۴ است در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

magic 6 1.jpg

لیست پیش‌فروش آنر مجیک ۶ پرو تایید می‌کند که این گوشی در سه نسخه حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی روانه بازار می‌شود. البته در این لیست هیچ اشاره‌ای به کانفیگ حافظه رم دستگاه نشده است. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز آبی، مشکی، سفید، سبز و بنفش می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که آنر با برگزاری رویدادی دو روزه در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ ژانویه (۲۰ الی ۲۱ دی) از سری مجیک ۶ رونمایی خواهد کرد که شامل سه مدل‌ به نام‌های مجیک ۶، مجیک ۶ پرو و مجیک ۶ پورش دیزاین می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید