خانهاخبار
تبلت بعدی شیائومی از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

تبلت بعدی شیائومی از شارژ ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

گزارشی به تازگی منتشر شده که ادعا می‌کند تبلت پرچمدار شیائومی از باتری حجیم و شارژ فوق سریع بهره می‌برد. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

شیائومی احتمالا در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی از گوشی پرمیوم خود موسوم به شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی خواهد کرد. در این راستا، گزارش‌ها اذعان داشته‌اند که تبلت‌های پرچمدار شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو نیز به همراه نسخه اولترا سری شیائومی ۱۴ معرفی خواهند شد.

حالا به تازگی نیز شایعه‌ای در دسترس قرار گرفته که جزئیات مربوط به حجم باتری و توان شارژ نسخه پرو سری یعنی شیائومی پد ۷ پرو را فاش کرده است. 

وبسایت GSMChina در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که شیائومی پد ۷ پرو از باتر حجیم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد که از شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. با این توان شارژ، تبلت پرچمدار شیائومی را می‌توان یکی از بهترین تبلت‌های بازار دانست. 

Pad 7 pro.jpg

برای مقایسه، شیائومی پد ۶ پرو با باتری ۸۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ ۶۷ واتی روانه بازار شده است. با توجه به این موضوع، باتری و سرعت شارژ شیائومی پد ۷ پرو یکی از بهبودهای بزرگ آن به شمار خواهد رفت. 

طبق گزارش‌های قبلی، شیائومی پد ۷ پرو به نمایشگر ۱۰ اینچی ال‌سی‌دی مجهز خواهد شد که از رزولوشن تصویر ۲۳۶۷ در ۱۴۸۰ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

شیائومی پد ۷ پرو با HyperOS عرضه خواهد شد که مبتنی بر اندروید ۱۴ است. به علاوه، گزارش شده که این تبلت از سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای تجربه صوتی باکیفیت، شیائومی پد ۷ پرو از چهار اسپیکر برخوردار خواهد شد. 

شایعات ادعا کرده‌اند که شیائومی پد ۷ پرو برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. برای مقایسه، شیائومی پد ۶ پرو برای بازارهای جهانی در دسترس قرار نگرفت و تنها برای فروش در بازار چین عرضه شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید