خانهاخبار
زمان رونمایی از سری پوکو X6 مشخص شد

زمان رونمایی از سری پوکو X6 مشخص شد

نسل جدید گوشی‌های میان‌رده شیائومی تا ده روز دیگر معرفی و عرضه خواهد شد. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

در طی چند روز گذشته، شیائومی چندین تیزر از نسل جدید سری میان‌رده پوکو X‌ موسوم به سری پوکو X6 را به اشتراک گذاشته است. حالا در حالی که غول فناوری چین هنوز زمان رونمایی از میان‌رده‌های خود را اعلام نکرده است، فروشگاه آنلاین FlipKart تاریخ معرفی از سری پوکو X6 را فاش کرده است. 

poco.jpg

طبق این گزارش، سری پوکو X6 که شامل دو مدل به نام‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو می‌شود در تاریخ ۱۱ ژانویه مصادف با ۲۱ دی رونمایی خواهد شد.

فروشگاه Flipkart یک صفحه تبلیغاتی از سری پوکو X6 را در وبسایت خود قرار داده که زمان رونمایی از آن را تایید می‌کند. متاسفانه در این صفحه هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی سری پوکو X6 نکرده و تنها طراحی یکی از مدل‌های آن را نمایش داده است. 

poco X6.jpg

گزارش شده که پوکو X6 و پوکو X6 پرو به ترتیب به عنوان نسخه بازار جهانی گوشی‌های ردمی نوت ۱۳ پرو 5G و ردمی K70e عرضه خواهد شد. البته ناگفته نماند که تفاوت‌هایی نیز بین این گوشی‌ها وجود دارد که مربوط به سیستم دوربین و توان شارژ آن‌ها می‌شود. 

پوکو X6 پرو به جای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی ردمی نوت ۱۳ پرو از سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. از سوی دیگر، پوکو X6 نیز از توان شارژ ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند که ضعیف‌تر از شارژ ۹۰ واتی ردمی K70e است.

poco X6 pro.jpg

پوکو اخیرا تایید کرد که یکی از مدل‌های سری پوکو X6 از تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره خواهد برد. با توجه به تجهیز ردمی K70e به این تراشه، انتظار می‌رود که پوکو X6 پرو با تراشه میان‌رده مدیاتک روانه بازار شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید