خانهاخبار
بروزرسانی اندروید ۱۴ برای گلکسی A33 5G عرضه شد

بروزرسانی اندروید ۱۴ برای گلکسی A33 5G عرضه شد

سامسونگ به تازگی بروزرسانی اندروید ۱۴ / One UI 6.0 را برای یکی از میان‌رده‌های سال ۲۰۲۲ خود در دسترس قرار داده است. 

۱۲ دی ۱۴۰۲

سامسونگ گوشی گلکسی A33 5G را در سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی و روانه بازار کرد. در آن زمان، میان‌رده سامسونگ با اندروید ۱۲ در اختیار کاربران قرار گرفت و در همان سال نیز بروزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کرد. 

A33 5g.jpg

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی موردانتظار اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای گلکسی A33 5G عرضه شده که دومین بروزرسانی بزرگ این گوشی محسوب می‌شود. بروزرسانی One UI 6.0 با ویژگی‌های مختلفی همراه شده و تغییرات زیادی را در میان‌رده سامسونگ به وجود خواهد آورد. 

در حال حاضر، بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی A33 5G تنها برای کاربران کشور روسیه عرضه شده ولی انتظار می‌رود در طی روزهای آتی، این بروزرسانی مهم برای دیگر کاربران نیز در دسترس قرار بگیرد. 

A33 5g 1.jpg

برای دانلود و نصب بروزرسانی اندروید ۱۴ توصیه می‌شود که از شبکه وای‌فای پایدار و یا دیتا قدرتمند استفاده شود. همچنین بهتر است که گوشی بالای پنجاه و یا شصت درصد شارژ داشته باشد تا در حین فرآیند نصب خاموش نشود. برای دریافت بروزرسانی اندروید ۱۴، کاربران باید از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار > دانلود اقدام نمایند. 

همانطور که می‌دانیم، بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 با تغییرات مهمی همراه شده که شامل ظاهر جدید پنل تنظیمات سریع و ویجت‌های تازه می‌شود. همچنین لاک اسکرین قابلیت‌های شخصی‌سازی بیشتری خواهد داشت. ویژگی Auto Blocker نیز از نصب برنامه‌های ناشناس جلوگیری می‌کند. 



جدیدترین‌ اخبار

Oppo-find-x7-ultra-gsm-ir
اوپو فایند X8 اولترا یک گوشی نازک با باتری حجیم خواهد بود

یکی از مقام‌های ارشد اوپو تایید کرده که پرچمدار جدید این برند با طراحی نازک و باتری حجیم همراه خواهد شد. 

بیشتر بخوانید
نحوه کپی از یک فایل اکسل به فایل دیگر چگونه است ؟ + [4 راهکار جذاب ]

مایکروسافت اکسل یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای صفحه گسترده است که برای مدیریت و تحلیل داده‌ها استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید
motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید