خانهاخبار
گلکسی اس ۲۴ پلاس قبل از رونمایی رسمی در والمارت لیست شد

گلکسی اس ۲۴ پلاس قبل از رونمایی رسمی در والمارت لیست شد

فروشگاه والمارت به تازگی مدل پلاس سری گلکسی اس ۲۴ را در وبسایت خود قرار داده که طراحی و مشخصات فنی آن را تایید می‌کند.

 

۱۱ دی ۱۴۰۲

در حالی که هنوز دو هفته تا برگزاری اولین رویداد آنپکد سال ۲۰۲۴ و رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ زمان باقی مانده است، وبسایت فروشگاه زنجیره‌ای والمارت به تازگی مدل پلاس سری پرچمدار سامسونگ موسوم به گلکسی S24 را لیست کرده که حاوی مشخصات فنی و رندر رسمی این گوشی است. 

به نظر می‌رسد والمارت به طور اشتباهی گلکسی اس ۲۴ پلاس را در وبسایت خود قرار داده چرا که اندکی پس از آپلود آن در وبسایت، والمارت لیست پرچمدار سامسونگ را حذف کرد. 

S24+ 1.jfif

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در والمارت، گلکسی اس ۲۴ پلاس در رنگ مشکی Onyx Black و در کانفیگ حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. البته شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی در چند رنگ دیگر و کانفیگ حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی نیز معرفی می‌شود.

سری گلکسی اس ۲۴ پلاس با قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی همراه می‌شود که شامل ویژگی Live Translate، قابلیت Generative Edit و Nightography Zoom می‌شود. ویژگی Live Translate قادر است در حین یک تماس صوتی، گفته‌های دو کاربر را به صورت همزمان و زنده ترجمه کند. 

لیست والمارت همچنین بهبود‌های گلکسی اس ۲۴ پلاس در دو زمینه باتری و نمایشگر نیز تایید می‌کند. در این رابطه، مدل پلاس سری گلکسی اس ۲۴ از نمایشگر ۶٫۷ اینچی بهره خواهد برد که در مقایسه با نمایشگر ۶٫۶ اینچی نسل قبلی، اندکی بزرگ‌تر شده است. از سوی دیگر، باتری دستگاه به ۴۹۰۰ میلی‌آمپر خواهد رسید که ۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بیشتر از اس ۲۳ پلاس (۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت) است.

S24+.jfif

در جزئیات فنی گلکسی اس ۲۴ پلاس هیچ اشاره‌ای به قابلیت اتصال ماهواره‌ای آن نشده است که خبر بدی برای طرفدارن محسوب می‌شود. در ماه اکتبر، یکی از مقام‌های ارشد سامسونگ به طور غیر مستقیم ادعا کرد که سری گلکسی اس ۲۴ از قابلیت اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی خواهد کرد تا کاربران در مناطقی پوشش تلفن همراه وجود ندارد، به ارسال پیام اضطراری بپردازند. با این وجود، اخیرا گزارشی ضمن رد این شایعه اعلام کرد که سری گلکسی اس ۲۴ از این قابلیت بهره نخواهد برد. 

سامسونگ ظاهرا قصد دارد که تعداد بیشتری از گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را عرضه کند. به نظر می‌رسد غول فناوری کره امید دارد که به لطف بهبودهای فنی و قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی گلکسی اس ۲۴ پلاس، بتواند تعدادی بیشتری از گوشی خود را به فروش برساند.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد.  



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید