خانهاخبار
وان پلاس جزئیات جدیدی از Ace 3 را تایید کرد

وان پلاس جزئیات جدیدی از Ace 3 را تایید کرد

گوشی قاتل پرچمدار جدید وان پلاس تا سه بروزرسانی اندروید دریافت می‌کند و از سیستم صوتی قدرتمند و وای‌فای ۷ بهره می‌برد.

۱۰ دی ۱۴۰۲

وان پلاس اخیرا تایید کرد که گوشی Ace 3 در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی برای بازار چین رونمایی خواهد شد. البته این گوشی تنها سه هفته بعد و با نام وان پلاس 12R برای بازار جهانی نیز معرفی خواهد شد. 

در طی چند وقت اخیر، وان پلاس کمپن بزرگی را برای گوشی Ace 3 به راه انداخته و به طور منظم بخشی از مشخصات فنی این گوشی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo قرار می‌دهد. حالا امروز غول فناوری چین جزئيات جدیدی از گوشی خود را تایید کرده که خبر از محصولی قدرتمند می‌دهند.

Ace 3.jpg

براساس تیزرهای رسمی وان پلاس، گوشی Ace 3 از یک سنسور اثر انگشت درون نمایشگر فوق نازک و محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس ۲ بهره خواهد برد. این گوشی همچنین از رابط کاربری ColorOS برخوردار خواهد شد و سه بروزرسانی اصلی سیستم عامل را دریافت خواهد کرد. 

وان پلاس در گوشی موردانتظار خود از سیستم صوتی باکیفیتی استفاده خواهد کرد که شامل دو اسپیکر استریو دوگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتمس می‌شود. برای مکان‌یابی دقیق‌تر، وان پلاس از GPS دو باند L1 و L5 برخوردار خواهد شد. 

وان پلاس همچنین تایید کرده که Ace 3 به یک آنتن ۳۶۰ درجه مجهز خواهد شد که در پایداری سیگنال‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند و برای گیمرها بسیار کاربردی است. این گوشی همچنین از وای‌فای ۷ نیز بهره‌مند خواهد شد که سرعت بالا و تاخیر پایین را تضمین می‌کند.

وان پلاس Ace 3 از NFC چندجهته برخوردار می‌شود که استفاده از آن را در تمام زوایا ممکن می‌سازد. نمایشگر دستگاه نیز به لطف ویژگی rain touch قابل استفاده با دست خیس خواهد بود. 

oneplus.jpg

مشخصات فنی احتمالی Ace 3

طبق شایعات قبلی، وان پلاس Ace 3 از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی BOE بهره خواهد برد که از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتزی (فناوری LTPO) و رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین دستگاه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. 

قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو است که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت همراه می‌شود. این سخت‌افزار از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۱۰۰ واتی تغذیه خواهد کرد. رنگ‌بندی وان پلاس Ace 3 شامل طلایی، مشکی و آبی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید