خانهاخبار
گلکسی تب اس ۹ FE پلاس بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرد

گلکسی تب اس ۹ FE پلاس بروزرسانی اندروید ۱۴ را دریافت کرد

سامسونگ روز گذشته بروزرسانی موردانتظار اندروید ۱۴ را برای تبلت میان‌رده خود عرضه کرد. 

۱۰ دی ۱۴۰۲

تا به امروز، سامسونگ بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 را برای محصولات زیادی از سری گلکسی عرضه کرده است. حالا اما به نظر می‌رسد تبلت میان‌رده سامسونگ موسوم به گلکسی تب اس ۹ FE پلاس آخرین دستگاه این برند در سال ۲۰۲۳ است که این بروزرسانی را دریافت می‌کند. 

tab s9 fe.jfif

البته ناگفته نماند که سامسونگ فرآیند عرضه بروزرسانی اندروید ۱۴ را در سال ۲۰۲۴ ادامه خواهد داد ولی بعید به نظر می‌رسد که در یک روز مانده به پایان سال جاری میلادی بروزرسانی جدیدی برای گوشی‌ها و تبلت‌های سری گلکسی در دسترس قرار بگیرد. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، بروزرسانی اندروید ۱۴ گلکسی تب اس ۹ FE پلاس در برخی از کشورها مانند استرالیا و ترکیه عرضه شده است. اسکرین‌شات فاش شده در شبکه اجتماعی رددیت تایید می‌کند که این بروزرسانی حجمی برابر با ۲ گیگابایت دارد و حاوی پچ امنیتی ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ است. 

S9 FE+.jfif

شایان ذکر است که بروزرسانی One UI 6.0 تغییراتی را در پنل تنظیمات سریع اعمال می‌کند. این بروزرسانی همچنین ویجت‌ها و هوم اسکرین بهبودیافته را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و طراحی جدیدی از ایموجی را ارائه می‌کند. 

بروزرسانی اندروید ۱۴ و One UI 6.0 احتمالا به زودی برای سایر کاربران نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. کاربران می‌توانند از مسیر تنظیمات > بروزرسانی نرم‌افزار اقدام به دانلود و نصب این بروزرسانی نمایند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید