خانهاخبار
اوپو طراحی سری فایند X7 را تایید کرد

اوپو طراحی سری فایند X7 را تایید کرد

تصاویر رسمی پرچمدارهای اوپو وجود دوربین پریسکوپی دوگانه در نسخه اولترا را تایید می‌کنند. 

۹ دی ۱۴۰۲

اوپو چندی پیش به صورت رسمی تایید کرد که نسل جدید سری پرچمدار این برند موسوم به سری اوپو فایند X7 به زودی معرفی می‌شود. علاوه بر این، شایعات و گزارش‌های غیر رسمی زیادی پیرامون پرچمدارهای جدید اوپو منتشر شده‌اند که بخشی از مشخصات فنی آن‌ها را فاش کرده‌اند. 

حالا اما اوپو خود نیز دست به کار شده و به تازگی طراحی و برخی از جزئیات ظاهری سری اوپو فایند X7 را تایید کرده است. 

find X7 1.jpg

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اوپو امروز ویدئویی را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که طراحی دو گوشی متعلق به سری اوپو فایند X7 را نشان می‌دهد. در این راستا، سری اوپو فایند X7 به ماژول دوربین دایره‌ای شکل و طراحی دو رنگ مجهز خواهد شد. 

به نظر می‌رسد قسمت اطراف ماژول دوربین دستگاه از شیشه ساخته شده در حالی که سایر پنل پشتی را یک لایه چرم مصنوعی فرا گرفته است. ویدئو رسمی اوپو همچنین تایید می‌کند که سری فایند X7 به اسلایدر هشدار که امضای طراحی گوشی‌های وان پلاس محسوب می‌شود نیز مجهز خواهد بود. 

با نگاهی دقیق‌تر به مدل اولترا (یا پرو) سری فایند X7 می‌توانیم دو دوربین پریسکوپی را مشاهده کنیم که شایعات قبلی نیز به آن اشاره کرده‌اند. در واقع، اوپو فایند X7 اولترا به اولین گوش جهان بدل خواهد شد که از دوربین پریسکوپی دوگانه بهره می‌برد. 

find X7 2.jpg

متن روی ماژول دوربین دستگاه فاصله کانونی ۱۳۵ میلی‌متری را نشان می‌دهد که معادل زوم اپتیکال ۵٫۶ برابری است. همچنین یک نوشته مرتبط با فاصله کانونی ۱۴ میلی‌متری را مشاهده می‌کنیم که احتمالا مربوط به لنز فوق عریض می‌شود. گشودگی دیافراگم f/1.8 نیز متعلق به دوربین اصلی خواهد بود. از سوی دیگر، نوشته حک شده روی مدل استاندارد خبر از فاصله کانونی ۷۰ میلی‌متری می‌دهد که وجود زوم اپتیکال ۳ برابری را تایید می‌کند.

شایان ذکر است که طبق اعلام رسمی اوپو، سری فایند X7 در تاریخ ۸ ژانویه مصادف با ۱۸ دی معرفی خواهد شد که این تاریخ به نظر مربوط به زمان معرفی این سری پرچمدار برای بازار جهانی است. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید