خانهاخبار
ویوو V30 لایت با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو V30 لایت با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

ویوو به تازگی جدیدترین محصول از سری V خود را معرفی کرده که از مشخصات قابل قبولی نسبت به قیمتش بهره می‌برد.

۹ دی ۱۴۰۲

شرکت ویوو ساعاتی قبل، از وی ۳۰ لایت به عنوان اولین گوشی هوشمند سری V30 خود رونمایی کرد. همچنین این اولین گوشی هوشمند سری وی با عدد زوج است، زیرا گوشی‌های قبلی از این سری دارای اعداد فرد مانند V29، V27، V25 و غیره بودند.

Vivo V30 Lite.jpg

ویوو V30 Lite از تراشه اسنپدراگون 695 بهره می‌برد و دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. این محصول دارای سیستم عامل FuntouchOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ است، اما ویوو هیچ اطلاعاتی در مورد این نداده که آیا وی ۳۰ لایت به نسخه‌های بالاتر اندروید ارتقا خواهد یافت یا خیر.

میان رده جدید ویوو دارای صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی FullHD+ E4 امولد با حداکثر روشنایی ۱۱۵۰ نیت و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۴۴ واتی است.

Vivo V30 Lite .jpg

این گوشی هوشمند دارای چهار دوربین است که شامل دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی (با لرزشگیر اپتیکال)، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق در قسمت پشت، و دوربین جلوی ۵۰ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی است. دوربین‌های پشتی توسط فلش دایره‌ای به نام Aura Light به هم متصل می‌شوند. سایر ویژگی‌های برجسته ویوو وی ۳۰ لایت شامل اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، گواهینامه IP54 مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار، NFC و شبکه 5G است.

گوشی Vivo V30 Lite دارای ضخامت کم ۷٫۶۹ میلی‌متر، ۱۹۰ گرم وزن و دو رنگ مشکی و رزگلد است. قیمت تعیین شده برای این دستگاه ۵۳۰ دلار (480 یورو) است و البته هنوز مشخص نیست که ویوو قصد دارد در چه بازارهایی آن را در دسترس قرار دهد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید