خانهاخبار
وعده موتورولا: در سال آینده پرقدرت باز می‌گردیم!

وعده موتورولا: در سال آینده پرقدرت باز می‌گردیم!

مدیرعامل بخش موبایل لنوو تایید کرده که گوشی موتورولا در سال آینده میلادی با طراحی جدید، قابلیت‌های هوش مصنوعی و مشخصات فنی بهبودیافته همراه می‌شوند.

۷ دی ۱۴۰۲

در ماه اکتبر سال جاری میلادی، کوالکام از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل سه رونمایی کرد و لیست برند‌هایی که از این تراشه بهره خواهند برد را به اشتراک گذاشت. یکی از غایبین بزرگ لیست کوالکام برند موتورولا است که ظاهرا در حال حاضر هیچ قصدی برای عرضه یک گوشی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه را ندارد.

در سال ۲۰۲۲ میلادی، موتورولا گوشی‌های زیادی را برای بازار چین و بازار جهانی عرضه کرد. با این وجود، این برند در طی سال جاری میلادی محصولات کمتری را روانه بازار کرد. جدا از دو گوشی تاشو ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا و همچنین گوشی میان‌رده موتو G34، موتورولا دستگاه‌های زیادی را معرفی نکرده است. 

moto razr.jpg

حالا اما مدیرعامل بخش کسب‌وکار موبایل لنوو، چن جین، برنامه‌های برند موتورولا برای عرضه گوشی‌های جدید در سال ۲۰۲۴ را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته است. 

طبق آنچه آقای جین ادعا کرده است، موتورولا در سال آینده میلادی بازگشت پرقدرتی در بازار خواهد داشت و محصولات زیادی را عرضه خواهد کرد. مقام مسئول لنوو تایید کرده که گوشی‌های سری موتو ریزر به موفقیت چشمگیری در بازار چین و جهانی دست پیدا کرده است. 

آقای جین ادعا کرده انتظارات کاربران فراتر از محصولات سری ریزر است و گوشی‌های خانواده موتو نیز در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. در این رابطه،‌ طرفداران موتورولا انتظار دارند که سری موتو نیز با بهبودها و فناوری‌های پیشرفته‌تری همراه شوند. 

moto 1.jpg

طبق این گزارش، برند موتورولا در طی یک سال اخیر در حال بازسازی برنامه تولید محصولات خود و ایجاد راهکارهایی برای مواجه با چالش‌های توسعه نمایشگر‌های تاشو و مدل‌های هوش مصنوعی در صنعت گوشی هوشمند بوده است. 

چن جین اعلام کرده که گوشی‌های سری ریزر در سال ۲۰۲۴ میلادی از طراحی جذاب‌تر و قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدی بهره خواهند برد. از سوی دیگر، سری پرچمدار موتو X نیز از ویژگی‌های هوش مصنوعی مدل‌های زبانی بزرگ هوش مصنوعی استفاده خواهد کرد. سری‌های S و G نیز با بهبودهای قابل توجهی روانه بازار خواهند شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ۲۰۲۴ میلادی زمانی خواهد بود که موتورولا طیف گسترده‌ای از محصولات خود را عرضه خواهد کرد. در این رابطه، به نظر می‌رسد موتورولا در طی سال جاری در حال ایجاد زیرساخت‌های بیشتری برای بهبود تولید محصولات خود بوده تا سال آینده میلادی را با قدرت آغاز کند.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید