خانهاخبار
جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس Ace 3 رسما تایید شد: روشنایی ۴۵۰۰ نیتی

جزئیات فنی نمایشگر وان پلاس Ace 3 رسما تایید شد: روشنایی ۴۵۰۰ نیتی

وان پلاس به تازگی بخشی از مشخصات فنی نمایشگر گوشی وان پلاس Ace 3 / وان پلاس 12R را در اختیار کاربران قرار داده است. 

۷ دی ۱۴۰۲

هرچه به زمان رونمایی از وان پلاس Ace 3 نزدیک‌تر می‌شویم، جزئيات فنی بیشتری از آن توسط وان پلاس تایید می‌شود. این گوشی قرار است در تاریخ ۴ ژانویه (۱۴ دی) برای بازار چین معرفی شود و سپس در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) تحت نام وان پلاس 12R برای بازار جهانی عرضه می‌شود.

اخیرا، مشخصات فنی کامل وان پلاس 12R به جز جزئیات نمایشگر آن فاش شد. حالا اما خود وان پلاس دست به کار شده و با انتشار چندین تیزر مشخصات فنی نمایشگر وان پلاس Ace 3 / وان پلاس 12R را در اختیار کاربران قرار داد. 

oneplus 12r.jpg

براساس اطلاعات قرار گرفته در صفحه رسمی وان پلاس در شبکه اجتماعی Weibo، وان پلاس Ace 3 به نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K مجهز خواهد شد که توسط شرکت BOE توسعه داده شده است. این نمایشگر از فناوری نرخ نوسازی متغیر LTPO و روشنایی حداکثری ۴۵۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. به لطف فناوری LTPO، نمایشگر در عین کم مصرف بودن عملکرد قابل قبولی خواهد داشت. 

نمایشگر وان پلاس Ace 3 از روشنایی ۸۰۰ نیتی در حالت دستی و از روشنایی ۱۶۰۰ نیتی در حالت خودکار بهره می‌برد. وان پلاس همچنین فناوری محافظت از چشم Bright Eyes Eye Protection را در گوشی موردانتظار خود به کار خواهد برد. پنل دستگاه همچنین موفق شده گواهی A پلاس را از DisplayMate دریافت کند. 

oneplus 12R 2.jpg

این فناوری پیشرفته سلامت چشمان کاربر در حین کار با گوشی را کنترل می‌کند و روشنایی و دمای رنگ نمایشگر را به طور خودکار تنظیم می‌کند تا از خستگی چشم کاربر جلوگیری شود و شدت نور آبی کاهش یابد. 

با توجه به این مشخصات فنی، به نظر می‌رسد وان پلاس Ace 3 / وان پلاس 12R از نمایشگر مشابه وان پلاس ۱۲ برخوردار خواهد شد که تنها یک تفاوت با گوشی پرچمدار وان پلاس دارد. در این رابطه، وان پلاس ۱۲ از رزولوشن تصویر 2K برخوردار شده در حالی که وان پلاس Ace 3 از رزولوشن تصویر 1.5K پشتیبانی می‌کند. 

oneplus 12R 1.jfif

مشخصات فنی وان پلاس Ace 3 / وان پلاس 12R

گوشی موردانتظار وان پلاس احتمالا از نمایشگر ۶٫۸ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود که با دو نسخه حافظه رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی ۲۵۶ / ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. وان پلاس Ace 3 با اندروید ۱۴ مبتنی بر OxygenOS 14 به فروش خواهد رسید. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید