خانهاخبار
وان پلاس بادز پرو ۳ تا یک هفته دیگر از راه می‌رسد

وان پلاس بادز پرو ۳ تا یک هفته دیگر از راه می‌رسد

هدفون جدید وان پلاس که محصولی پرچمدار به شمار می‌رود همراه با وان پلاس Ace 3 معرفی خواهد شد. 

۷ دی ۱۴۰۲

برند وان پلاس ظاهرا قصد دارد سال ۲۰۲۴ را با قدرت شروع کند چرا که غول فناوری چینی در یک ماه اول سال آینده میلادی از چندین گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. مهمترین محصول وان پلاس را می‌توان وان پلاس ۱۲ نامید که در ابتدا برای بازار چین معرفی شد و در تاریخ ۲۳ ژانویه (۳ بهمن) برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

پس از معرفی گوشی پرچمدار وان پلاس ۱۲ برای بازار چین، وان پلاس به زودی از یک گوشی دیگر نیز رونمایی خواهد کرد که با وان پلاس Ace 3 برای بازار چین عرضه می‌شود و با نام وان پلاس 12R در اختیار بازار جهانی قرار می‌گیرد. 

oneplus buds pro 3.jfif

حالا اما براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، این برند چینی تایید کرده که تا یک هفته دیگر از یک محصول پوشیدنی رونمایی خواهد کرد که وان پلاس بادز پرو ۳ نام دارد. 

طبق اعلام رسمی، هدفون وان پلاس همراه با وان پلاس Ace 3 در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی برای بازار چین معرفی خواهد شد. متاسفانه وان پلاس هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی محصول پوشیدنی خود نکرده ولی تیزر جدید این برند تایید می‌کند که وان پلاس بادز پرو ۳ در دو رنگ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. 

وان پلاس ادعا کرده که این هدفون تجربه صوتی در حد یک هدفون پرچمدار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این رابطه، انتظار داریم این هدفون از فناوری حدف نویز فعال بی‌سیم، قابلیت Google Fast Pair و اتصال دوگانه بهره ببرد. شایعه‌ای اذعان کرده که وان پلاس بادز پرو ۳ از صدای فراگیر محیطی سه بعدی پشتیبانی خواهد کرد و با عمر باتری ۴۴ ساعته همراه خواهد شد. 

در نهایت باید اشاره کرد که هدفون وان پلاس بادز پرو ۳ در حال حاضر برای پیش‌فروش در دسترس قرار دارد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید