خانهاخبار
زمان رونمایی از آنر X50 جی‌تی تایید شد

زمان رونمایی از آنر X50 جی‌تی تایید شد

آنر به تازگی زمان رونمایی از نسخه جدید سری X را اعلام کرده که از طراحی جذاب و مشخصات فنی قابل توجه بهره می‌برد. 

۷ دی ۱۴۰۲

آنر امروز تایید کرد که نسل جدید سری X موسوم به آنر X50 جی‌تی در تاریخ ۴ ژانویه مصادف با ۱۴ دی برای بازار چین رونمایی خواهد شد. آنر ضمن اعلام این خبر دو تیزر رسمی را نیز به اشتراک گذاشت که طراحی دو نسخه سفید و مشکی رنگ دستگاه را نشان می‌دهند.

همانطور که از نام آن مشخص است، آنر X50 جی‌تی به عنوان نسخه نسل جدید آنر X40 جی‌تی که به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است و در ماه اکتبر سال ۲۰۲۲ معرفی شد روانه بازار خواهد شد. 

X50 Gt 1.jpg

آنر X50 جی‌تی از نمایشگر اولد با لبه‌های خمیده بهره می‌برد که به نظر از حاشیه‌های بسیار نازکی در قسمت‌های بالا و پایین برخوردار است. تصویر دیگر آنر X50 جی‌تی تایید می‌کند که این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد که از طراحی متفاوتی بهره می‌برند.

طبق این تصویر، مدل مشکی آنر X50 جی‌تی با طراحی ساده‌ای در پنل پشتی خود همراه شده در حالی که نسخه سفید رنگ از یک خط طلایی رنگ در پنل پشتی خود برخوردار شده که از ماژول دوربین دستگاه عبور می‌کند.

جدا از این تفاوت، هر دو نسخه آنر X50 جی‌تی از ماژول دوربین دایره‌ای‌شکل بهره خواهند برد که در آن دو سنسور جای گرفته‌اند. همچنین تیزر رسمی آنر تایید می‌کند که این گوشی به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. در حال حاضر، آنر هنوز هیچ اشاره‌ای به مشخصات فنی گوشی موردانتظار خود نکرده است. 

X50 Gt.jpg

مشخصات فنی احتمالی آنر X50 جی‌تی

براساس گزارش‌های قبلی، آنر X50 جی‌تی از نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهد برد. قلب تپنده دستگاه تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک خواهد بود که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد. 

انرژی موردنیاز گوشی آنر توسط باتری ۵۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۳۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۴ مبتنی بر MagicOS 7.2 روانه بازار خواهد شد. گزارش شده که آنر X50 جی‌تی با برچسب قیمتی در حدود ۲۰۰۰ یوآن (۲۸۰ دلار) به فروش خواهد رسید. 

در خبری مشابه، آنر دیروز تایید کرد که سری پرچمدار آنر مجیک ۶ در طی یک رویداد دو روزه که در تاریخ ۱۰ الی ۱۱ ژانویه (۲۰ الی ۲۱ دی) برگزار می‌شود رونمایی خواهد شد. نسل جدید پرچمدار آنر به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود و احتمالا شامل چهار مدل خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید