خانهاخبار
مشخصات فنی ویوو X فولد ۳ لو رفت

مشخصات فنی ویوو X فولد ۳ لو رفت

نسل جدید گوشی تاشو ویوو از مشخصات فنی قابل توجهی بهره خواهد برد که آن را به رقیب مستقیم گلکسی زد فولد ۵ بدل می‌کند.

۶ دی ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، ویوو در حال ساخت و توسعه سری ویوو X فولد ۳ است که شامل دو گوشی تاشو به نام‌های ویوو X فولد ۳ و ویوو X فولد ۳ پرو می‌شود. این دو گوشی که برای بازار چین عرضه خواهد شد که چندی پیش با شناسه‌های V2303A و V2337A ثبت شدند. 

حالا اما به تازگی گزارشی پیرامون مشخصات فنی نسخه پرو سری فاش شده که خبر از نمایشگر باکیفیت، سخت‌افزاری قدرتمند و سیستم دوربین کارآمد می‌دهد. افشاگری برجسته چینی به نام Digital Chat Station به تازگی جزئيات فنی یک گوشی تاشو را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته که به نظر مربوط به ویوو X فولد ۳ پرو می‌شود. 

Vivo X fold 3 pro.jpg

طبق این گزارش، گوشی تاشو مذکور از نمایشگر داخلی با فناوری LTPO بهره خواهد برد که از رزولوشن تصویر 2K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هر دو نمایشگر این گوشی میزبان سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک خواهند بود. با توجه به این که تنها برند ویوو از سنسورهای اثرانگشت زیر نمایشگر در گوشی‌های تاشو خود استفاده می‌کند، می‌توان مطمئن بود که گوشی مدنظر این افشاگر یکی از مدل‌های سری ویوو X فولد ۳ خواهد بود. 

قلب تپنده دستگاه نیز تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که گزارش‌های قبلی ادعا کرده‌اند تنها گوشی ویوو X فولد ۳ پرو به آن مجهز خواهد شد. در این راستا، به احتمال زیاد گوشی که DCS  به آن اشاره کرده نسخه پرو سری ویوو X فولد ۳ است. 

vivo 1.jpg

در ادامه گزارش خود، افشاگر DCS ادعا کرده که ویوو X فولد ۳ پرو از شارژ باسیم ۱۰۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. متاسفانه هنوز حجم باتری این گوشی مشخصص نشده است. 

ویوو X فولد ۳ پرو در بخش تصویربرداری نیز حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت چرا که گزارش شده این گوشی به سه دوربین شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی مجهز خواهد شد. در این راستا، احتمال دارد ویوو پرچمدار تاشو خود را به سنسور LYT-900 مجهز کند. 

شایان ذکر است که ضخامت و وزن ویوو X‌ فولد ۳ پرو در مقایسه با نسل قبلی کاهش چشمگیری خواهد داشت. شایعه شده که گوشی جدید ویوو وزن کمتر از ۲۵۰ گرم خواهد داشت در حالی که ویوو X‌ فولد ۲ حدود ۲۷۹ گرم وزن دارد. 

در نهایت باید اشاره کرد که ویوو X فولد ۳ احتمالا همراه با تبلت ویوو پد ۳ و در سه‌ماهه اول سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید