خانهاخبار
رندرهای رسمی سری گلکسی اس ۲۴ قبل از رونمایی رسمی فاش شدند

رندرهای رسمی سری گلکسی اس ۲۴ قبل از رونمایی رسمی فاش شدند

رندرهای رسمی از سری پرچمدار سامسونگ فاش شده که ظاهرا طراحی نهایی آن‌ را نشان می‌دهند.

۶ دی ۱۴۰۲

هر چه به زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و گزارش‌های بیشتری پیرامون گوشی‌های موردانتظار سامسونگ در دسترس قرار می‌گیرد. حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصاویری رندری از سری گلکسی اس ۲۳ فاش شده که طراحی نهایی آن‌ را نشان می‌دهند. 

طبق این گزارش، یک همکار شرکت سامسونگ که در کشور کلمبیا قرار دارد تصاویر رندری سری گلکسی اس ۲۴ را به اشتراک گذاشته است. در این رابطه، افشاگری شناخته‌شده دست به کار شده و تصاویر مذکور را در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است. 

s24.jfif

در این تصاویر دو گوشی گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا را مشاهده می‌کنیم. علاوه بر رندر این دو دستگاه، رنگ‌بندی و کانفیگ حافظه داخلی پرچمدارهای سامسونگ نیز در این تصاویر ذکر شده است. 

همانطور که در این تصاویر مشخص است، گلکسی اس ۲۴ اولترا در دو رنگ زرد و مشکی روانه بازار خواهد شد که به ترتیب Amber Yellow و Onyx Black نام دارند. همچنین تصویر گلکسی اس ۲۴ اولترا تایید می‌کند که این گوشی در کانفیگ حافظه داخلی ۱ ترابایتی معرفی می‌شود ولی انتظار داریم کانفیگ‌های بیشتری از گوشی پرمیوم سامسونگ عرضه شود. 

s24u.jfif

از سوی دیگر، گلکسی اس ۲۴ پلاس در چهار رنگ معرفی خواهد شد که شامل همان رنگ‌های زرد و مشکی به همراه دو رنگ به نام‌های Cobalt Violet (بنفش) و Marble Gray (خاکستری) می‌شود. نسخه استاندارد سری موسوم به گلکسی اس ۲۴ نیز به احتمال زیاد در همین رنگ‌ها به فروش خواهد رسید. 

تصویر گلکسی اس ۲۴ پلاس نشان می‌دهد که این گوشی در کانفیگ حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد که کانفیگ پایه آن محسوب می‌شود. در این رابطه، انتظار داریم کانفیگ ۵۱۲ گیگابایتی مدل پلاس سری گلکسی اس ۲۴ نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. 

s24+.jfif

شایان ذکر است که سری گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه تراشه اگزینوس ۲۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل سه روانه بازار خواهد شد. به علاوه، برای اولین بار در تاریخ سری گلکسی اس، نسخه پرمیوم سری به فریم تیتانیومی مجهز خواهد شد که قبلا نمونه آن را در گوشی آیفون ۱۵ پرو مکس دیده‌ایم. گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز دیگر در کانفیگ ۱۲۸ گیگابایتی عرضه نخواهد شد و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی جایگزین آن می‌شود.

در نهایت باید اشاره کرد که سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۷ ژانویه مصادف با ۲۷ دی برای بازار جهانی معرفی خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید