خانهاخبار
مشخصات دوربین و تاریخ عرضه ناتینگ فون 2a لو رفت!

مشخصات دوربین و تاریخ عرضه ناتینگ فون 2a لو رفت!

شرکت ناتیفنگ پس از عرضه یک میان‌رده و یک محصول بالاتر از میان‌زده، حالا به سراغ یک گوشی مقرون به صرفه خواهد رفت. 

۶ دی ۱۴۰۲

شرکت ناتیفنگ پس از عرضه یک میان‌رده و یک محصول بالاتر از میان‌زده، حالا به سراغ یک گوشی مقرون به صرفه خواهد رفت. اسمارت فون Nothing Phone 2a که مدت‌هاست شاهد درز اخبار مختلف در مورد آن هستیم، امروز میزبان اطلاعاتی در مورد دوربین و تاریخ عرضه آن است.

Nothing-Phone-2-728x485.jpg

بر اساس اطلاعاتی که از گزارشی جدید به دست آمده، محصول جدید کمپانی ناتینگ به سنسور ۵۰ مگاپیکسلی S5KGN9 سامسونگ به عنوان دوربین اصلی و سنسور ۵۰ مگاپیکسلی S5KJN1 سامسونگ به عنوان دوربین الترا واید مجهز خواهد بود. برای علاقمندان به سلفی، دوربین ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی در نظر گرفته شده است. مهندسان و مدیران ناتینگ ظاهرا تصمیم گرفته‌اند تا در زمینه دوربین الترا واید تغییراتی به وجود نیاورده و از همان سنسور پیشین استفاده کنند.

اگر در مورد نمایشگر مشتاق شنیدن اطلاعاتی هستید، باید بدانید که با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن ۲۴۱۲ × ۱۰۸۴ پیکسلی روبرو خواهید بود که توسط یکی از شرکت‌های BOE یا Visionox تولید می‌شود.

در این گزارش، اطلاعاتی در مورد نحوه عرضه ناتینگ فون 2a در مناطق مختلف جهان از جمله هند، اروپا و ژاپن نیز به میان آمده است. به نظر می‌رسد که برای این محصول، بازار بیشتری مورد هدف خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند با تراشه دیمنسیتی ۷۲۰۰ مدیاتک در دسترس خریداران قرار گیرد.

محصول جدید شرکت ناتینگ در رنگ‌های سفید و سیاه با همان طرح گلیف که به کمک آن به راحتی قابل شناسایی و به قول معروف DNA محصولات ناتینگ به حساب می‌آید، روانه بازار می‌شود.

گوشی Nothing Phone 2a در همایش جهانی MWC سال آینده که مدت زمان زیادی تا برگزاری آن باقی نمانده، به صورت رسمی معرفی خواهد شد و باید بگوییم که انتظار قیمت پایین‌تری را نیز باید داشته باشیم. بر اساس حرف و حدیث‌های شنیده شده، قیمت پایه ۴۰۰ دلاری برای آن در نظر گرفته شده است که در مقایسه با رقبا، قیمت بسیار خوبی به حساب می‌آید و می توانید به همین سادگی، به اکوسیستم ناتینگ وارد شوید.

پس از عرضه این محصول، تنها چیزی که برای کمپانی ناتینگ برای هدف‌گذاری باقی خواهد ماند، ارائه یک پرچمدار پرقدرت است که باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا چنین اتفاقی در نهایت روی خواهد داد یا خیر.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید