خانهاخبار
تاریخ رونمایی از سری آنر مجیک ۶ فاش شد

تاریخ رونمایی از سری آنر مجیک ۶ فاش شد

تصویری از یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شده که زمان رونمایی از نسل جدید سری پرچمدار آنر را تایید می‌کند. 

۴ دی ۱۴۰۲

انتظار می‌رود آنر در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی از نسل جدید سری پرچمدار خود رونمایی کند. در این راستا، افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که دو گوشی پرچمدار آنر مجیک ۶ و آنر مجیک ۶ پرو در بازه زمانی ۸ تا ۱۰ ژانویه (۱۸ تا ۲۰ دی) برای بازار چین معرفی خواهند شد. 

با توجه به ادعای این افشاگر، تصور می‌شد که سری آنر مجیک ۶ و سری اوپو فایند X7 به طور همزمان و در بازه زمانی یادشده رونمایی می‌شوند. 

Honor 1.jpg

حالا اما به تازگی گزارشی در دسترس قرار گرفته که ادعا می‌کند سری آنر مجیک ۶ در تاریخ ۱۱ ژانویه مصادف با ۲۱ دی معرفی خواهد شد. در این رابطه، تصویری از یک فروشگاه آنلاین چینی فاش شده که نشان می‌دهد فرآیند پیش‌فروش سری پرچمدار آنر در تاریخ ۱۱ ژانویه به اتمام خواهد رسید. در این راستا، به نظر می‌رسد زمان اشاره‌شده در این تصویر مربوط به زمان رونمایی رسمی سری آنر مجیک ۶ باشد. 

همانطور که می‌دانیم، سری آنر مجیک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. همچنین گزارش شده که نسخه پرمیوم سری یعنی آنر مجیک ۶ پرو از قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی خواهد کرد. 

honor 2.jpg

یکی از ویژگی‌های اصلی خانواده مجیک ۶ را می‌توان سنسور ۱ اینچی OV50K آن دانست که از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد و توسط شرکت OmniVision ساخته می‌شود. با این سنسور پیشرفته، انتظار داریم سری آنر مجیک ۶ به رقیب اصلی گوشی‌هایی مانند شیائومی ۱۴ اولترا، اوپو فایند X7 اولترا و ویوو X100 پرو پلاس بدل شود که از سنسور ۱ اینچی LYT-900 سونی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد. 

در صورتی که سری آنر مجیک ۶ در تاریخ ۱۱ ژانویه معرفی شوند، انتظار می‌رود آنر در طی هفته جاری و یا هفته آینده زمان رسمی از نسل جدید سری پرچمدار خود را اعلام کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید