خانهاخبار
ریلمی جی‌تی نئو ۶ ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

ریلمی جی‌تی نئو ۶ ارزان‌ترین گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل دو خواهد بود

به تازگی گزارشی ادعا کرده که یک گوشی جدید از برند ریلمی می‌تواند لقب ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو را به خود اختصاص دهد.

۴ دی ۱۴۰۲

در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ میلادی، برند ریلمی از دو پرچمدار خود به نام‌های ریلمی جی‌تی ۵ و ریلمی جی‌تی ۵ پرو برای بازار چین رونمایی کرد. حالا اما به نظر می‌رسد این برند در حال ساخت و توسعه چندین گوشی جدید از جمله ریلمی جی‌تی نئو ۶ و سری ریلمی ۱۲ است که احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی می‌شوند. 

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، یک افشاگر شناخته‌شده ادعا کرده ریلمی جی‌تی نئو ۶ که یک پرچمدار اقتصادی به شمار می‌رود با برچسب قیمت بسیار مناسبی روانه بازار خواهد شد.

DCS.jpg

افشاگری به نام Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo به ارائه توضیحاتی پیرامون گوشی‌های موردانتظار ریلمی برای بازار چین پرداخت. این افشاگر در ابتدای گزارش خود اعلام کرده برخی از گوشی‌های ریلمی از سنسور IMX709‌ سونی و سنسور OV64B‌ شرکت OmniVision بهره خواهند برد.

به نظر می‌رسد افشاگر DCS‌ به گوشی‌های ریلمی ۱۲ پرو و ریلمی ۱۲ پرو پلاس اشاره داشته که به ترتیب از سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری برخوردار می‌شوند. همچنین هر دوی این گوشی‌ها از تراشه اسنپدراگون ۷ نسل سه استفاده خواهند کرد. 

realme 1.jpg

قبلا گزارش شده بود که ریلمی جی‌تی نئو ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو مجهز خواهد شد. حالا افشاگر DCS ادعا کرده که این گوشی پس از سال نوی چینی و در نیمه دوم ماه فوریه سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد. 

طبق گزارش Digital Chat Station، ریلمی جی‌تی نئو ۶ به ارزان‌ترین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو برای بازار چین بدل خواهد شد. 

در حال حاضر، گوشی آنر ۹۰ جی‌تی و ردمی K70‌ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو روانه بازار چین شده‌اند که به ترتیب با برچسب قیمتی ۲۴۹۹ یوآن (۳۵۰ دلار) و ۲۵۹۹ یوآن (۳۶۴ دلار) به فروش می‌رسند. در این رابطه، امکان دارد ریلمی جی‌تی نئو ۶ با حدود قیمتی ۲۰۰۰ یوآن (۲۸۰ دلار) برای بازار چین عرضه شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید