خانهاخبار
سری راگ فون ۸ با گواهی IP68 عرضه خواهد شد

سری راگ فون ۸ با گواهی IP68 عرضه خواهد شد

برای اولین بار در تاریخ گوشی‌های مخصوص بازی ایسوس، راگ فون ۸، راگ فون ۸ پرو و راگ فون ۸ آلتیمیت گواهی IP68 را به همراه خواهند داشت.

۴ دی ۱۴۰۲

برند ایسوس اخیرا اعلام کرد که در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) و در طی رویداد CES 2024 از نسل جدید گوشی‌های مخصوص بازی خود موسوم به سری راگ فون ۸ رونمایی خواهد کرد. همچنین غول فناوری تایوانی هشت روز بعد و در تاریخ ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) سری راگ فون ۸ را برای بازار چین معرفی می‌کند.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایسوس امروز اعلام کرد که سری راگ فون ۸ با گواهی IP68 عرضه خواهد شد که یک بهبود بزرگ در مقایسه با نسل‌های قبلی محسوب می‌شود. 

Asus.jpg

ایسوس با به اشتراک‌گذاری پستی در شبکه اجتماعی چینی Weibo به طور رسمی تایید کرد که راگ فون ۸، راگ فون ۸ پرو و راگ فون ۸ آلتیمیت از گواهی IP68 بهره خواهند برد. به لطف این گواهی‌، گوشی‌های مخصوص بازی ایسوس در برابر آب و گردوغبار مقاوم خواهند بود. 

به طور دقیق‌تر، سری راگ فون ۸ می‌تواند در برابر غوطه‌وری در آب (در یک عمق مشخص) از خود مقاومت خوبی نشان دهد. همچنین ذرات گردوغبار نیز به آسانی وارد دستگاه نخواهد شد تا از خرابی قطعات داخلی جلوگیری شود. گواهی IP68 سری راگ فون ۸ یک بهبود بزرگ در مقایسه با نسل‌های قبلی شمار می‌رود چرا که راگ فون ۷ و راگ فون ۶ به ترتیب با گواهی‌های IP54 و IPX4 روانه بازار شده‌اند.

ROG phone 8.jpg

تیزرهای قبلی ایسوس تایید کرده‌اند که سری راگ فون ۸ با طراحی جدید در پنل جلویی و پشتی همراه خواهد شد. در این رابطه، تصاویر نشان داده‌اند که برخلاف حاشیه‌های ضخیم نمایشگر در سری راگ فون ۷، گوشی‌های جدید ایسوس به نمایشگر حفره‌دار مجهز خواهند شد که از حاشیه نازکی نیز بهره می‌برد. این برند همچنین تایید کرده که سری راگ فون ۸ از تثبیت‌کننده تصویر Gimbal بهره خواهد برد. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری راگ فون ۸ تنها یک گوشی مخصوص بازی نخواهد بود چرا که ایسوس ادعا کرده که نسل جدید گوشی‌های گیمینگ این برند در دیگر زمینه‌ها نیز با بهبود بزرگی همراه می‌شود. در این رابطه، گزارش شده که سری راگ فون ۸ به سیستم دوربین جدیدی مجهز خواهد شد که تجربه تصویربرداری کاربر را بهبود خواهد داد. 



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید