خانهاخبار
وال‌پیپرهای رسمی و اطلاعات بیشتر در مورد میان‌رده ناتینگ فاش شد

وال‌پیپرهای رسمی و اطلاعات بیشتر در مورد میان‌رده ناتینگ فاش شد

به نظر می‌رسد که ناتینگ قصد دارد این گوشی را در مراسم MWC پیش رو رونمایی کند.

۳ دی ۱۴۰۲

گوشی میان رده شرکت ناتینگ یعنی ناتینگ فون (2a)، چند هفته‌ای است که اطلاعات آن در حال فاش شدن است و با این روالی که می‌بینیم احتمال زیادی وجود دارد که ناتینگ این گوشی را در رویداد 2024 MWC امسال معرفی کند.

nothing phone (2a)    .jpg

علاوه بر تاریخ انتشار، اطلاعات فاش شده امروز از Smartprix جزییات بیشتری از مشخصات و تایید برخی از مشخصات قبلی را تایید می‌کند. با شروع از نمایشگر باید بگوییم که این محصول احتمالا یک پنل ۶٫۷ اینچی از نوع امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح تصویر آن ۱۰۸۴ در ۲۴۱۲ پیکسل خواهد بود که توسط شرکت‌های BOE و Visionox ساخته شده است. تراشه دایمنسیتی 7200 نیز وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی را بر عهده خواهد داشت.

سخت افزار دوربین پشتی متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ S5KNG95 با اندازه ۱/۱٫۵ اینچی است که با یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ  S5KJN1 با اندازه ۱/۲٫۷۶ اینچی فوق عریض همراه شده است، در حالی که دوربین جلویی احتمالا از لنز ۳۲ مگاپیکسلی IMX615 سونی استفاده می‌کند.

به عنوان یک نکته مثبت، افشاگران تصاویر پس زمینه رسمی همراه با ناتینگ فون (2a) را منتشر کرده‌اند که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

nothing phone (2a).jpg
nothing phone (2a). .jpg
nothing phone (2a).   .jpg
nothing phone (2a).  .jpg
nothing phone (2a)   .jpg
nothing phone (2a) .jpg
nothing phone (2a)  .jpg

میان رده آینده ناتینگ ظاهرا چهار نوع مختلف خواهد داشت که در مجموع برای هند، اروپا، ژاپن و بازارهای جهانی عرضه می شوند. سیاه و سفید رنگ‌های موجود برای این گوشی خواهد بود، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که قرار است یک رنگ دیگر نیز به این لیست اضافه شود که البته اینکه آن چه رنگی است به صورت یک سوال بی‌جواب باقی مانده است که به محض دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید آن را در جی اس ام پیدا کنید.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید