خانهاخبار
آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای سامسونگ گلکسی A23 5G منتشر شد!

آپدیت اندروید ۱۴ و One UI 6.0 برای سامسونگ گلکسی A23 5G منتشر شد!

شرکت سامسونگ همچنان در حال انتشار آپدیت اندروید ۱۴ برای محصولات خود بوده و اکنون نیز گوشی میان رده گلکسی A23 5G این آپدیت را دریافت کرده است.

۲ دی ۱۴۰۲

شرکت سامسونگ در حال انتشار آپدیت اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6.0 برای محصولات خود است و در هفته‌های اخیر، میان‌ رده‌هایی چون گلکسی M53 5G، گلکسی F54 5G و گلکسی A52 5G این آپدیت را دریافت کرده‌اند. اکنون نیز نوبت به یکی از میان رده‌های سال ۲۰۲۲ یعنی سامسونگ گلکسی A23 5G رسیده و این محصول جدیدترین آپدیت سیستم عامل اندروید را دریافت کرده است.

sam 1.jpg

این آپدیت در حال حاضر برای برخی از کشور‌های اروپایی مانند انگلستان، فرانسه، ایتالیا، لهستان و پرتغال منتشر شده است و در روز‌ها یا هفته‌های آتی، شاهد انتشار آن برای کاربران سایر مناطق نیز خواهیم بود. در صورتی که از کاربران سامسونگ گلکسی A23 5G هستید؛ می‌توانید با مراجعه به منوی تنظیمات گوشی و ورود به بخش Software Update، وضعیت انتشار آن برای گوشی خود را چک کنید.
آپدیت اندروید ۱۴ برای این محصول با شماره بیلد A236BXXU4DWKA منتشر شده و پچ امنیتی ماه نوامبر ۲۰۲۳ را نیز به همراه دارد. این آخرین آپدیت اصلی اندروید برای گلکسی A23 5G است و این گوشی آپدیت اندروید ۱۵ را دریافت نخواهد کرد. به احتمال زیاد، این آپدیت در آینده نزدیک برای نسخه 4G گلکسی A23 نیز منتشر خواهد شد.
رابط کاربری One UI 6.0 تغییرات فراوانی را به همراه دارد که از جمله مهم‌ترین آنها، می‌توان به بازطراحی منوی تنظیمات سریع، بهبود‌های سیستم اعلان‌ها و تغییر ظاهر ساعت در لاک اسکرین اشاره کرد.

sam 2.jpg

سامسونگ همچنین در حال آماده سازی نسخه جدید رابط کاربری خود یا همان One UI 6.1 است که قابلیت‌هایی در رابطه با هوش مصنوعی را به همراه دارد. این آپدیت در ابتدا برای پرچمداران فعلی سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس ۲۳ منتشر خواهد داشت؛ اما در آینده به دستگاه‌هایی مانند گلکسی A23 5G نیز راه می‌یابد.
درباره انتشار این آپدیت برای گلکسی A23 5G و پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ از محصولات خود چه می‌اندیشید؟ اگر از کاربران این گوشی هستید؛ آیا این آپدیت را دریافت کرده‌اید یا خیر؟
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (3 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

mahmoodi.alborz

۱۴۰۲/۱۰/۴
فرق A22 با A23

mahmoodi.alborz

۱۴۰۲/۱۰/۴
فرق A22 با A23

rahmatullah2akbari

۱۴۰۲/۱۰/۳
سلام برای ایس ۲۲ الترا آپدیت ۱۴ آمده اگر آمده که برای من نیامده، لطفا یک بررسی کنید تشکر

پیشنهاد سردبیر