خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه اوپو A59 به طور رسمی معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه اوپو A59 به طور رسمی معرفی شد

شرکت اوپو در امروز از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود رونمایی کرده است.

۲ دی ۱۴۰۲

شرکت اوپو به تازگی از جدیدترین گوشی مقرون به صرفه خود با نام اوپو A59 رونمایی کرده است. این گوشی که چندی پیش شاهد افشای برخی از مشخصات سخت افزاری آن بودیم؛ در ابتدا روانه بازار کشور هند شده و سپس به سایر کشور‌ها نیز راه خواهد یافت.

oppo 1.jpg


اوپو A59 دارای نمایشگری ۶.۵۶ اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است که حداکثر میزان روشنایی آن نیز به ۷۲۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای-شکل را به همراه داشته که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گوشی را درون خود جا داده است. این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۲۰ استفاده کرده و در نسخه‌هایی با ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل تهیه خواهد بود.
اوپو A59 از سیستم دوربین دوگانه‌ای را به همراه دارد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. همانند اکثر گوشی‌های امروزی، جدیدترین محصول اوپو نیز از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می‌کند.

oppo 3.jpg


اوپو A59 با سیستم عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری ColorOS 13.1 روانه بازار خواهد شد. از جمله سایر امکانات این محصول، می‌توان به سنسور اثر انگشت روی دکمه پاور، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، اسپیکر‌های استریو، پشتیبانی از کارت‌های حافظه microSD و گواهی IP54 جهت مقاومت در برابر نفوذ قطرات آب و ذرات غبار اشاره کرد.
نسخه پایه این گوشی با رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، قیمتی معادل با ۱۴٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۱۸۰ دلار) را دارد و در سوی دیگر، نسخه با رم ۶ گیگابایتی نیز با پرداخت ۱۶٫۹۹۹ روپیه هند (حدود ۲۰۴ دلار) قابل تهیه است.

oppo 2.jpg


درباره گوشی مقرون به صرفه جدید اوپو و مشخصات آن چه فکر می‌کنید؟ به عقیده شما، این محصول ارزش خرید دارد یا خیر؟
 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید