خانهاخبار
سری هواوی نوا ۱۲ در تصاویری واقعی دیده شد

سری هواوی نوا ۱۲ در تصاویری واقعی دیده شد

اطلاعات فاش شده از سری هواوی نوا ۱۲ ادعا می‌کنند که گوشی‌های جدید هواوی با قیمت پایه ۴۶۵ دلاری عرضه می‌شوند.

۲ دی ۱۴۰۲

هواوی در تاریخ ۲۶ دسامبر مصادف با ۵ دی از نسل جدید سری نوا موسوم به سری نوا ۱۲ رونمایی خواهد کرد. سری نوا ۱۲ به احتمال زیاد شامل چهار مدل به نام‌های نوا ۱۲ لایت، نوا ۱۲، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا خواهد بود. 

حالا در حالی که تنها سه روز به برگزاری رویداد معرفی از سری نوا ۱۲ زمان باقی مانده است، برچسب قیمتی و تصاویر واقعی گوشی‌های جدید هواوی در دسترس کاربران قرار گرفته است. 

Nova 12.jpg

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، به تازگی تصویری از یک فروشگاه آنلاین فاش شده که حاوی جزئیات قیمتی سه مدل نوا ۱۲، نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا است. در این راستا، به نظر می‌رسد نوا ۱۲ برای کانفیگ پایه با قیمت ۳۲۹۹ یوآن (۴۶۵ دلار به فروش خواهد رسید. 

هواوی نوا ۱۲ پرو نیز با برچسب قیمتی ۴۴۹۹ یوآن معادل ۶۳۴ دلار (کانفیگ پایه) عرضه خواهد شد در حالی که نوا ۱۲ اولترا قیمت پایه ۵۴۹۹ یوآن (۷۷۵ دلار) روانه بازار می‌شود. با توجه به این که قیمت‌های ذکر شده مربوط به کانفیگ‌ پایه این سه گوشی است، انتظار داریم کانفیگ‌های بالاتر این گوشی‌ها با قیمت بیشتری عرضه شوند. 

به همراه جزئیات قیمتی سری نوا ۱۲، دو تصویر واقعی نیز از هواوی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته شده است که طراحی آن‌ها را نشان می‌دهند. 

nova 12 1.jpg

در تصویر بالا، هواوی نوا ۱۲ اولترا را مشاهده می‌‌کنیم که در دو نسخه با پنل چرمی و شیشه‌ای عرضه می‌شود. در حال حاضر، هواوی تایید کرده که نسخه پرمیوم سری نوا ۱۲ در سه رنگ مشکی، آبی و سفید معرفی خواهد شد. به نظر می‌رسد مدل سفید این رنگ گوشی در دو نسخه چرمی و شیشه‌ای عرضه می‌شود در حالی که مدل آبی‌رنگ از پنل چرمی بهره خواهد برد. 

مدل چرمی نوا ۱۲ اولترا از طراحی خاصی بهره می‌برد که در آن لوگوی برند نوا در سراسر پنل پشتی حک شده است. با نگاهی دقیق‌تر به این تصویر، می‌توان ببینیم که طراحی چرمی دستگاه تا ماژول دوربین نیز ادامه دارد. 

nova 12 2.jpg

تصویر دیگر نیز هواوی نوا ۱۲ پرو را در رنگ بنفش نشان می‌دهد که از طراحی مشابه برادر بزرگ‌تر برخوردار است. 

با توجه به شایعات قبلی، هواوی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا به تراشه پرچمدار Kirin 9000s مجهز خواهند بود که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند. همچنین شایعه شده که مدل اولترا از قابلیت اتصال ماهواره‌ای نیز بهره خواهد برد. 

هواوی نوا ۱۲ پرو و نوا ۱۲ اولترا همچنین از نمایشگر اولد خمیده با رزولوشن تصویر 1.5K بهره خواهند برد. به علاوه، این دو گوشی احتمالا از سیستم دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، لنز فوق عریض و سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال ۲ برابری برخوردار خواهند شد. برای تصاویر سلفی نیز هواوی احتمالا از دوربین ۶۰ مگاپیکسلی برای گوشی‌های خود استفاده خواهد کرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید