خانهاخبار
موتو G34 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

موتو G34 با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

گوشی اقتصادی موتورولا با قیمت ۱۴۰ دلاری خود از حافظه رم ۸ گیگابایتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

۱ دی ۱۴۰۲

موتورولا امروز در سکوت کامل خبری از یک گوشی اقتصادی جدید به نام موتو G34 رونمایی کرده که در حال حاضر برای بازار چین عرضه شده است. شایعات ادعا کرده‌اند که این گوشی به زودی برای بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار گرفت. 

محصول جدید موتورولا با قیمت زیر ۱۰۰۰ یوآن معرفی شده و در عین از مشخصات فنی قابل توجهی مانند نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، سخت‌افزار کارآمد و اندروید ۱۴ بهره می‌برد. 

Moto G34.jpg

موتو G34 به نمایشگر تخت با طراحی ناچ حفره مجهز شده که حاشیه‌های نسبتا ضخیمی دارد. این پنل ۶٫۵ اینچی اولد از رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. برای علاقه‌مندان به موسیقی، میان‌رده موتورولا از دو اسپیکر استریو با فناوری دالبی اتمس بهره می‌برد. 

مغز متفکر موتو G34 تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ است که با حافظه رم ۸ گیگابایتی LPDDR4x و ۸ گیگابایت حافظه رم مجازی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. برای ذخیره اطلاعات، این گوشی از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 برخوردار است. البته کاربران می‌توانند در صورت نیاز حافظه داخلی دستگاه را از طریق درگاه microSD افزایش دهند. 

moto G34 2.jpg

انرژی موردنیاز موتو G34 توسط باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند. پنل پشتی گوشی موتورولا میزبان دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای ثبت تصاویر سلفی، کاربران دوربین ۱۶ مگاپیکسلی را در اختیار خواهند داشت. 

موتو G34 با اندروید ۱۴ برپایه رابط کاربری MYUI 6.0 روانه بازار خواهد شد و از سنسور اثر انگشت کنار بدنه بهره می‌برد. ابعاد و وزن این گوشی میان‌رده برابر با ۱۶۲٫۷ در ۷۴٫۶ در ۷٫۹۹ میلی‌متر و ۱۷۹ گرم است. 

Moto G34 1.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که موتو G34 برای کانفیگ رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۹۹۹ یوآن (۱۴۰ دلار) در بازار چین به فروش خواهد رسید. رنگ‌بندی گوشی نیز شامل دو رنگ مشکی و آبی خواهد بود. گزارشی اخیرا ادعا کرده که کانفیگ رم ۴ / حافظه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی با قیمت ۱۸۹ یورویی برای بازارهای جهانی عرضه می‌شود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید