خانهاخبار
مشخصات اوپو A59 به همراه قیمت آن افشا شد

مشخصات اوپو A59 به همراه قیمت آن افشا شد

اوپو A59 در بسیاری از موارد مشابه نسل قبلی خود است، اما در یک قسمت پیشرفت بزرگی کرده است.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اکس، امروز مشخصات اوپو A59 را به اشتراک گذاشته که در ادامه به آن می‌پردازیم. این گوشی ویژگی‌های مشترک زیادی با مدل قبلی خود یعنی A58 دارد که از جمله این موارد دوربین و ظرفیت باتری را می‌توان نام برد. اما یک پیشرفت بزرگ وجود دارد که پردازنده دایمنسیتی 6020 است و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

oppo A59.jpg

اوپو A59 دارای یک صفحه نمایش ۶٫۵۶ اینچی از نوع ال سی دی با یک بریدگی برای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی‌اش خواهد بود. رزولوشن پنل ذکر نشده است، اما می‌دانیم که نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز خواهد داشت. دوربین‌های پشتی به نسبت ابتدایی هستند که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل در کنار یک لنز ۲ مگاپیکسلی ثانویه می‌شوند و با طراحی منظمی که در برخی از دستگاه‌های رنو دیده‌ایم آذین‌بندی شده‌اند.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند، اما این گوشی همچنان بدنه نازک خود را حفظ کرده است و فقط ۸٫۱۲ میلی‌متر ضخامت، ۱۸۷ گرم وزن دارد. سایر مشخصات ذکر شده آن ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید ۱۳ است.

افشاگر گزارش امروز گفته که این گوشی در دو نوع در هند عرضه خواهد شد؛ یکی کانفیگ ۴/۱۲۸ گیگابایت با قیمت ۱۸۰ دلار (۱۶۵ یورو) و دیگری یا ۶/۱۲۸ گیگ که با قیمت ۲۰۵ دلار (۱۸۵ یورو) به فروش خواهد رسید.

به مانند همیشه اگر اطلاعات بیشتری از این گوشی به دست ما برسد، به سرعت آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید