خانهاخبار
آنر مجیک ۶ پرو در تصویری واقعی دیده شد

آنر مجیک ۶ پرو در تصویری واقعی دیده شد

پرچمدار موردانتظار آنر امروز در یک تصویر واقعی دیده شد و طراحی آن لو رفت.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، آنر در حال توسعه و ساخت سری پرچمدار مجیک ۶ است که به احتمال زیاد ماه آینده میلادی معرفی خواهند شد. حالا به تازگی تصویری واقعی از نسخه پرو سری یعنی آنر مجیک ۶ پرو فاش شده که طراحی پنل پشتی آن را نشان می‌دهد. 

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، کاربری تصویر واقعی آنر مجیک ۶ پرو را در شبکه اجتماعی چینی Weibo به اشتراک گذاشته که تایید می‌کند این گوشی از طراحی مشابه نسل قبلی خود یعنی آنر مجیک ۵ پرو بهره خواهد برد. 

magic 6.jpg

پرچمدار جدید آنر در پنل پشتی خود میزبان سه دوربین خواهد بود که به صورت چینش مثلثی در یک ماژول دایره‌ای جای گرفته‌اند. در بین این دوربین‌ها، عبارت زوم ۱۰۰ برابری حک شده به بزرگنمایی دیجیتالی دستگاه اشاره دارد. به علاوه، این تصویر نشان می‌دهد که مجیک ۶ پرو از سنسور پریسکوپی بهره خواهد برد. 

طراحی حاضر در تصویر واقعی آنر مجیک ۶ پرو با آنچه قبلا در رندرهای این گوشی دیده بودیم تفاوت زیادی دارد. به نظر می‌رسد آنر قصدی برای تغییر طراحی سری پرچمدار خود ندارد و تمام تمرکز خود را به بهبود سیستم دوربین گوشی‌های خود معطوف کرده است. 

در نهایت باید اشاره کرد که آنر از سنسور جدید OmniVision به نام OV50K در پرچمدار خود استفاده خواهد کرد که احتمالا از نوع یک اینچی است. به علاوه، این برند تایید کرده که سری مجیک ۶ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید