خانهاخبار
زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ تایید شد!؟

زمان رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ تایید شد!؟

امروز تیزری از رویداد آنپکد موردانتظار سامسونگ فاش شده که زمان برگزاری آن را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد در کنار سری گلکسی اس ۲۴، هوش مصنوعی نیز حضور پررنگی در این مراسم خواهد داشت.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

در حالی که تا پایان سال جاری میلادی و رونمایی از پرچمدارهای جدید سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده، امروز زمان برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۴ فاش شد. غول فناوری کره در این رویداد از سه گوشی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا پرده‌برداری خواهد کرد.

افشاگری شناخته‌شده به نام ایوان بلس امروز یک تیزر مربوط به زمان برگزاری رویداد آنپکد ۲۰۲۴ (به فرمت GIF) را به اشتراک گذاشت که به نظر می‌رسد نسخه رسمی است و توسط سامسونگ طراحی شده است. در این تیزر یک بخش شمارش معکوس را مشاهده می‌کنیم که زمان باقی‌مانده تا رویداد آنپکپ ۲۰۲۴ را مشخص می‌کند. 

Samsung.jpg

طبق تیزر فاش شده، رویداد رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ در تاریخ ۱۸ ژانویه به وقت کره (۲۸ دی) برگزار خواهد شد. البته باید اشاره کرد که ۱۸ ژانویه به وقت کره معادل ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) برای منطقه ایالات متحده خواهد بود. گفته می‌شود سامسونگ آنپکد ۲۰۲۴ را به صورت یک رویداد حضوری در شهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد کرد. 

در تیزر سامسونگ عبارت Galaxy AI is coming قرار داده شده که به دستیار هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ اشاره دارد. سامسونگ قبلا ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون Galaxy AI ادعا کرده بود که این دستیار هوش مصنوعی بسیار پیشرفته‌تر از بیکسبی است و می‌تواند نقش یک مترجم همراه را ایفا کند. 

S24u render.jpg

به لطف گزارش‌های قبلی، می‌دانیم که قابلیت‌های هوش مصنوعی سری گلکسی اس ۲۴ تنها به Galaxy AI ختم نمی‌شود و One UI 6.0 نیز با ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی همراه خواهد شد.

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به فاش شدن این تیزر رسمی، انتظار می‌رود که سامسونگ به زودی زمان رسمی رونمایی از سری گلکسی اس ۲۴ را اعلام کند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید