خانهاخبار
رندرهای موتو G 5G 2024 یک تغییر طراحی مهم را نشان می‌دهند

رندرهای موتو G 5G 2024 یک تغییر طراحی مهم را نشان می‌دهند

میان‌رده جدید موتورولا امروز در تصاویری رندری دیده شده که طراحی جدید ماژول دوربین آن را نمایش می‌دهد.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

خانواده گوشی‌های موتو جی 5G محصولاتی مقرون به صرفه و میان‌رده هستند که از سخت‌افزار کارآمدی بهره می‌برند. حالا اما به نظر می‌رسد موتورولا در حال توسعه مدل جدیدی از این سری است که موتو جی 5G 2024 نام دارد و جایگزین نسخه ۲۰۲۳ آن می‌شود. 

وبسایت MySmartPrice با همکاری افشاگری برجسته به نام OnLeaks چندین تصویر رندری از موتو جی 5G جدید را  به اشترک گذاشته که طراحی آن را نشان می‌دهند. این تصاویر حاوی یک تغییر طراحی مهم برای میان‌رده جدید موتورولا است. 

moto G.jpg

همانطور که در این رندرها مشاهده می‌کنیم، ماژول دوربین موتو جی 5G 2024 از طراحی جدیدی در مقایسه با موتو جی 5G نسل قبلی بهره می‌برد. به طور دقیق‌تر، به نظر می‌رسد ماژول دوربین گوشی به گوشه دستگاه کشیده شده و احتمالا از همان جنس پنل پشتی ساخته شده است. 

جدا از ظاهر جدید ماژول دوربین، دیگر جزئیات طراحی موتو جی 5G 2024 مشابه نسل قبلی است. در این راستا، گوشی جدید موتورولا از نمایشگر حفره‌دار بهره خواهد برد که با حاشیه نسبتا ضخیمی همراه می‌شود. همچنین این گوشی به احتمال زیاد به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و سنسور اثرانگشت کنار بدنه مجهز خواهد شد. 

moto G 1.jpg

در نهایت باید اشاره کرد که موتو جی 5G 2024 احتمالا از نمایشگر ۶٫۵ اینچی برخوردار خواهد شد که ابعاد ۱۶۴٫۴ در ۷۴٫۹ در ۸٫۲ میلی‌متری را برای دستگاه به ارمغان خواهد آورد. متاسفانه در حال حاضر جزئیات فنی نسل جدید سری موتو جی فاش نشده ولی به نظر می‌رسد نباید منتظر بهبود خاصی برای این گوشی باشیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید