خانهاخبار
رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ را در تصاویر رندری جدید آن تماشا کنید

رنگ‌بندی گلکسی اس ۲۴ را در تصاویر رندری جدید آن تماشا کنید

به تازگی رندرهای جدیدی از پرچمدار سامسونگ فاش شده که به نظر مربوط به تصاویر رسمی این گوشی است. 

۳۰ آذر ۱۴۰۲

زمان زیادی تا رونمایی از سری موردانتظار گلکسی اس ۲۴ باقی نمانده و احتمالا ماه آینده میلادی شاهد معرفی سه پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا خواهیم بود. 

تا به امروز، گزارش‌ها و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سامسونگ منتشر شده که بخشی بزرگی از مشخصات فنی و جزئیات طراحی آن را فاش کرده‌اند. حالا اما به تازگی رندرهای باکیفیتی از نسخه استاندارد سری یعنی گلکسی اس ۲۴ در دسترس قرار گرفته که طراحی و رنگ‌بندی آن را نشان می‌دهند. 

S24.jpg

وبسایت Android Headlines که این رندرها را به اشتراک گذاشته ادعا می‌کند که تصاویر فاش شده نسخه رسمی هستند و طراحی نهایی را دستگاه نمایش می‌دهند. با توجه به سابقه قابل اعتماد این وبسایت در افشای اطلاعات، می‌توان مطمئن بود که رندرهای مذکور تصاویر رسمی هستند. 

S24 4.jpg

همانطور که در این رندرها مشاهده می‌کنیم، گلکسی اس ۲۴ در چهار رنگ اصلی مشکی، نقره‌ای، زرد و بنفش روانه بازار خواهد شد. از میان این رنگ‌ها، نسخه زرد و بنفش پرچمدار سامسونگ ظاهر جذابی دارند. از  سوی دیگر، مشکی و خاکستری نیز رنگ‌های استانداردی به شمار می‌روند که برای عموم کاربران مناسب است. 

S24 3.jpg

علی‌رغم رنگ‌بندی قابل توجه، طراحی گلکسی اس ۲۴ تفاوت چندانی با نسل قبلی یعنی گلکسی اس ۲۳ ندارد و پرچمدار جدید سامسونگ همچنان با نمایشگر تخت، ناچ حفره‌ و حاشیه‌های نازک همراه خواهد شد. در پنل پشتی نیز شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که لنزهای آن به صورت جداگانه در زیر هم قرار گرفته‌اند. 

S24 2.jpg

گزارش شده که به مانند نسل قبلی، فریم گلکسی اس ۲۴ نیز از آلومینیوم Armor ساخته خواهد شد که مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربات دارد. البته این فریم یکی از مهمترین تفاوت‌های اس ۲۴ و اس ۲۳ محسوب می‌شود چرا که ظاهرا فریم پرچمدار جدید سامسونگ حالا کاملا تخت شده است. 

S24 1.jpg

شایان ذکر است که رنگ‌های اختصاصی آبی، زرد و سبز گلکسی اس ۲۴ به احتمال زیاد تنها از طریق وبسایت سامسونگ به فروش خواهد رسید. البته این رنگ‌بندی برای برخی مناطق خاص معرفی و عرضه خواهد شد. علاوه بر تفاوت در رنگ‌بندی، گلکسی اس ۲۴ در دو نسخه تراشه مختلف نیز رونمایی خواهد شد که شامل اسنپدراگون ۸ نسل سه و اگزینوس ۲۴۰۰ می‌شود.  

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید