خانهاخبار
طراحی سری راگ فون ۸ در تصاویری رندری دیده شد

طراحی سری راگ فون ۸ در تصاویری رندری دیده شد

نسل جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس در تاریخ ۱۸ دی و در طی رویداد CES معرفی می‌شوند.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

برند ایسوس اخیرا تایید کرد که خانواده محصولات گیمینگ راگ (ROG) در تاریخ ۸ ژانویه (۱۸ دی) و در طی رویداد CES 2024 معرفی خواهد شد. در این راستا، مراسم پیش رو دنیای فناوری میزبان رونمایی از نسل جدید گوشی‌های گیمینگ ایسوس موسوم به راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو خواهد بود. 

حالا به تازگی وبسایت Windows Report چندین رندر از سری راگ فون ۸ را به اشتراک گذاشته که طراحی دو مدل آن را نشان می‌دهند. این وبسایت همچنین بخشی از جزئيات فنی و لوازم جانبی گوشی‌های گیمینگ ایسوس را نیز در دسترس کاربران قرار داده است. 

ROG.jpg

همانطور که در این تصاویر مشخص است، سری راگ فون ۸ با تغییراتی در طراحی همراه می‌شود که شامل فریم تخت و ظاهر جدید ماژول دوربین شده است.

دیگر تغییر طراحی مهم راگ فون ۸ ناچ حفره دوربین سلفی است که برای اولین بار در یک گوشی سری راگ به کار رفته است. با تجهیز دستگاه به ناچ حفره، ایسوس موفق شده که حاشیه‌های گوشی خود را به شکل چشمگیری کاهش دهد تا ظاهر جذاب‌تری برای آن به دست آید. ابعاد و وزن راگ فون ۸ برابر با ۱۶۳٫۸ در ۷۶٫۸ در ۸٫۹ میلی‌متر و ۲۲۵ گرم خواهد بود. 

ROG 2.jpg

هر دو مدل سری راگ فون ۸ به نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتزی مجهز خواهد بود. این پنل همچنین توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود و قادر است به روشنایی حداکثری ۲۵۰۰ نیتی دست پیدا کند. 

ROG 1.jpg

قلب تپنده راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه خواهد بود که با حافظه رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 به پردازش اطلاعات می‌پردازد. در نسخه‌های پایه، گوشی ایسوس با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی همراه می‌شود در حالی که کانفیگ‌ قدرتمند آن شامل حافظه رم ۲۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱ ترابایتی خواهد بود. 

ROG 3.jpg

سری راگ فون ۸ خوشبختانه به سیستم دوربین قدرتمندی مجهز شده که شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی IMX890، لنز فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و سنسور تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری می‌شود. وظیفه ثبت تصاویر سلفی نیز برعهده دوربین ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. 

در نهایت باید اشاره کرد که سری راگ فون ۸ با اندروید ۱۴ برپایه ROG UI عرضه می‌شود و از باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۵ واتی و فناوری شارژ QuickCharge 5.0 برخوردار خواهد شد. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید