خانهاخبار
برای استفاده از Beeper روی اندروید، به یک مک نیاز خواهید داشت!

برای استفاده از Beeper روی اندروید، به یک مک نیاز خواهید داشت!

پس از آن که اپل اقدام به بلاک کردن و لغو دسترسی اپلیکیشن Beeper روی اندروید کرد، توسعه دهندگان این اپلیکیشن اقدام به طراحی راه حلی کردند که از طریق ایمیل، بتوانید همچنان اقدام به ارسال و دریافت پیام از طریق iMessage کنید.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

پس از آن که اپل اقدام به بلاک کردن و لغو دسترسی اپلیکیشن Beeper روی اندروید کرد، توسعه دهندگان این اپلیکیشن اقدام به طراحی راه حلی کردند که از طریق ایمیل، بتوانید همچنان اقدام به ارسال و دریافت پیام از طریق iMessage کنید. حالا توسعه دهندگان راه حل جدیدی را ارائه کرده‌اند که در ادامه با این روش آشنا خواهیم شد.
در وب سایت Reddit، توسعه دهندگان Beeper اعلام کردند که آماده ارائه آپدیتی برای Beeper Cloud و Beeper Mini هستند. این آپدیت که از فردا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به شما اجازه می‌دهد تا از طریق شماره تلفن خود، اقدام به ارسال و دریافت پیام iMessage کنید، اما باید خودتان یا طرف مقابل، به دستگاهی با سیستم عامل مک مجهز باشید.

Screenshot_2023_12_11_at_12.55.27_PM.jpg


اپلیکیشن Beeper Mini اطلاعات رجیستر شما را به یک دستگاه با سیستم عامل مک ارسال می‌کند و به این ترتیب، سیستم این فریب را می‌خورد که با یک محصول اپل در حال ارتباط است. توسعه دهندگان با استفاده از سرورهای Mac،‌ موفق به طراحی این روش شده‌اند.
برای شروع به کار، آن‌ها باید از اطلاعات و دیتای دقیق برای رجیستر کردن استفاده خواهند کرد. به این ترتیب اگر از دستگاهی مبتنی بر سیستم عامل مک استفاده نمی‌کنید، می‌توانید از دوستان خود که از مک استفاده می‌کنند، برای این منظور کمک بگیرید. توسعه‌دهندگان Beeper در تحقیقات خود به این موضوع رسیدند که ۱۰ تا ۲۰ نفر از استفاده کنندگان از سرویس آی مسج، از اطلاعات رجیستری یکسان استفاده می‌کنند. همچنین به زودی، نسخه متن باز این روش به همراه کدهای رجیستر شده مک را به زودی در دسترس عموم کاربران قرار خواهند داد تا هر شخصی بتواند به راحتی این دستورالعمل را برای خود اجرایی کند.
 

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید