خانهاخبار
عملکرد درخشان ردمی K70؛ فروش یک میلیون واحدی تنها در دو هفته!

عملکرد درخشان ردمی K70؛ فروش یک میلیون واحدی تنها در دو هفته!

شیائومی با عرضه سری ردمی K70 موفق شده رکورد تازه‌ای را ثبت کند که خبر از عملکرد موفق گوشی‌های ردمی در بازار می‌دهد.

۳۰ آذر ۱۴۰۲

برند شیائومی امروز تایید کرد که سری ردمی K70 موفق شده بار دیگر عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد. ردمی امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری اعلام کرد که گوشی‌های جدید این برند تنها در عرض دو هفته به فروش ۱ میلیون واحدی دست پیدا کرده‌اند. 

سری ردمی K70 در تاریخ ۲۹ نوامبر مصادف با ۸ آذر برای بازار چین معرفی شد و در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) فروش رسمی آن آغاز شد. در آن زمان، شیائومی ادعا کرد که تنها پنج دقیقه پس از شروع فرآیند عرضه سری ردمی K70، حدود ۶۰۰ هزار واحد از این گوشی‌ها به فروش رفتند. 

redmi.jpg

با رسیدن به فروش ۱ میلیون واحدی در طی دو هفته، سری ردمی K70 رکورد جدیدی را در تاریخ سری ردمی K به نام خود زده است. در واقع، سری ردمی K70 به نسبت نسل‌های قبلی در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش ۱ میلیون واحدی دست پیدا کرده است. 

سری ردمی K70 شامل سه مدل به نام‌های ردمی K70، ردمی K70 پرو و ردمی K70e است. این سه گوشی به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل دو، اسنپدراگون ۸ نسل سه و دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا بهره می‌برند. البته در کنار سخت‌افزار قدرتمند، سری ردمی K70 از مشخصات فنی قدرتمندی مانند باتری حجیم ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگر اولد با رزولوشن تصویر 2K و شارژ ۱۲۰ واتی برخوردار است.

گوشی‌های جدید ردمی اولین محصولات برند ردمی محسوب می‌شوند که با سیستم عامل HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ روانه بازار شده‌اند. شیائومی همچنین یک نسخه ویژه از ردمی K70 پرو را عرضه کرده که با همکاری شرکت خودروسازی لامبورگینی توسعه داده شده است. فروش این گوشی از فردا در چین آغاز می‌شود. 

گزارش‌های قبلی تایید کرده‌اند که ردمی K70e تحت نام پوکو X6 پرو 5G برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، پوکو F6 پرو نیز احتمالا نسخه ری‌برند شده ردمی K70 پرو خواهد بود. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید

نظرات (4 نظر)

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

asmaylkakly755@gmail.com

۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسماعیل سمادت

asmaylkakly755@gmail.com

۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسماعیل سمادت

asmaylkakly755@gmail.com

۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسماعیل سمادت

asmaylkakly755@gmail.com

۱۴۰۲/۱۰/۲۳
اسماعیل سمادت

پیشنهاد سردبیر