خانهاخبار
اولین نسخه آزمایشی Nothing OS 2.5 برای ناتینگ فون ۱ عرضه شد

اولین نسخه آزمایشی Nothing OS 2.5 برای ناتینگ فون ۱ عرضه شد

دارندگان Nothing Phone 1 آماده باشید! نوبت به شما رسیده است تا لذت استفاده از نسخه چهاردهم پلتفرم اندروید را تجربه کنید.

۲۹ آذر ۱۴۰۲

دارندگان Nothing Phone 1 آماده باشید! نوبت به شما رسیده است تا لذت استفاده از نسخه چهاردهم پلتفرم اندروید را تجربه کنید. اولین نسخه آزمایشی از ناتینگ او اس ۲.۵، این قابلیت را برای شما فراهم خواهد کرد.

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تغییرات، باید به امکان شخصی‌سازی بیشتر و بهتر جزئیات سیستم عامل اشاره کرد. به این ترتیب کاربران می‌توانند به راحتی هرچه بیشتر، صفحه هوم و لاک اسکرین خود را شخصی‌سازی کرده و امکانات و آیتم‌های زیادی را به آن اضافه و تم‌های متفاوتی را تجربه کنند.

Nothing-OS-2.5-Beta-1-lands-on-Phone-1-bringing-Android-14-goodies-and-customization-tweaks.jpg

والپیپر اتمسفر جدید ارائه شده، باعث می‌شود تا صفحه هوم و لاک اسکرین شما حالت زنده پیدا کرده و با حرکت گوشی، اجزای آن نیز حالت داینامیک پیدا کرده و ظاهر جذابی به گوشی شما خواهد بخشید. برای افرادی که به ظاهر مینیمال علاقمند هستند، والپیپرهای تک رنگ اضافه شده است که با انتخاب آن‌ها،‌ می‌توانید ظاهر متفاوتی را تجربه کنید.

با اضافه شدن قابلیتی جدید، شما می‌توانید با دو بار ضربه زدن روی دکمه پاور، یک وظیفه را برای آن تعیین کرده و انتظار انجام آن را داشته باشید. میانبرهای لاک اسکرین نیز گسترش پیدا کرده و به این ترتیب، شما می‌توانید با یک بار ضربه از امکاناتی مانند Do Not Disturb، Mute، اسکنر QR یا امکان فیلم‌برداری استفاده کنید. برای افرادی که به اسکرین شات گرفتن علاقمند هستند، باید بگوییم که از این پس می‌توانید با لمس صفحه توسط سه انگشت، به آسانی از محتوای نمایشگر خود اسکرین شات بگیرید. ادیتور جدید نیز کمک می‌کند تا بتوانید تصویر اسکرین شات گرفته شده را به دلخواه خود ویرایش کنید.

Nothing-Phone-1-Android-14-Beta-Announcement-X.jpg

ویجت Pedometer جدید می‌تواند پروسه فعالیت‌های مختلف را به صورت مستقیم روی صفحه هوم به نمایش بگذارد. علاقمندان به موسیقی، مسلما از ویجت Media Player شدیدا استقبال کرده و با آن ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد. ویجت Screen Time هم می‌تواند فعالیت‌های شما در بخش‌های مختلف را به نمایش گذاشته و به این ترتیب متوجه خواهید شد که روند استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف به چه صورت است. به خاطر داشته باشید که برای استفاده از این ویجت‌ها باید لانچر و ویجت‌های Nothing خود را به آخرین نسخه آپگرید کنید.

در پس‌زمینه هم شاهد اتفاقات جذابی هستیم. انیمیشن Glyph جدید هنگام استفاده از NFC به شما خوش‌آمد خواهد گفت و تجربه استفاده از Flip to Glyph بهبود پیدا کرده و بهینه‌سازی شده است. اپلیکیشن Weather رفرش شده و حالا هشدارهای مربوط به آب و هوا را بهتر از پیش به شما نمایش خواهد داد. جسچر مربوط به پشت بدنه یا کنترلرهای تنظیم صدا نیز بازطراحی شده‌اند تا رابط کاربری جذاب و شکیل‌تری را در اختیار شما بگذارند.

Nothing-Phone-1-Android-14-Beta-Announcement-X-2-2.jpg

اگر از گوشی ناتینگ فون ۱ استفاده کرده و تمایل به نصب نسخه آزمایشی Nothing OS 2.5 را دارید، باید بگوییم که روند نصب آن به اندازه نصب آپدیت‌ها آسان و سرراست نیست. برای نصب این نسخه، باید ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما روی آخرین ورژن از Nothing OS موجود بوده و فایل Beta APK را از این لینک دانلود و نصب کنید. پس از نصب، باید به مسیر Settings> System رفته و Update to Beta version را انتخاب و روی Check for new version ضربه زده و باقی مراحل را طی کنید.

به خاطر داشته باشید که شما اقدام به نصب نسخه بتا خواهید کرد و حتی اگر یک درصد به مشکلی بر بخورید، باید گوشی را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. لذا پیشنهاد می‌کنیم که پیش از آغاز، ابتدا از محتوای گوشی خود بکاپ بگیرید تا در صورت نیاز به فکتوری ریست، اطلاعات‌تان را از دست ندهید. مطمئنا اگر مشکلات ادامه داشته باشد، توسعه‌دهندگان اقدام به انتشار پکیج بازگشت به نسخه پیشین خواهند کرد.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید