خانهاخبار
امکان تعمیر گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۵ توسط کاربران فراهم شد

امکان تعمیر گلکسی زد فلیپ و زد فولد ۵ توسط کاربران فراهم شد

کاربران از این پس می‌توانند با تهیه ابزار و ادوات مورد نیاز، خودشان نسبت به تعمیر گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر منعطف اقدام کنند.

۲۹ آذر ۱۴۰۲

سامسونگ به تازگی طرح تعمیر دیوایس‌ها از سوی کاربران را گسترش داده و حالا نوبت به محصولات با نمایشگر منعطف رسیده است. گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی زد فولد ۵ حالا به محصولاتی مانند خانواده گلکسی اس ۲۳، گلکسی تب اس ۹ و گلکسی بوک پرو ۲ خواهند پیوست و از این پس کاربران قادر خواهند بود تا با خرید قطعات و ابزار مورد نیاز، به صورت شخصی از iFixit اقدام به تعمیر دیوایس‌های خود کنند.

محصولات ارزان قیمت سامسونگ از جمله Galaxy A05s و گلکسی تب A9 نیز به این مجموعه اضافه شده‌اند.

البته ما این موضوع را چک کردیم و دیوایس‌های جدید، هنوز به وب سایت iFixit اضافه نشده‌اند. به گفته سامسونگ، این محصولات در ماه دسامبر اضافه خواهند شد و به این ترتیب، برای تهیه ابزار مناسب به منظور تعمیر گوشی‌های سامسونگ با نمایشگر منعطف، باید کمی بیشتر منتظر بمانید.

230725182248-galaxy-z-fold-5-hands-on-cnnu-12.jpg

در کنار اضافه شدن دیوایس‌های جدید، سامسونگ قصد دارد تا این قبیل خدمات خود را به کشورهای بیشتری از جمله حوزه اروپا و کره جنوبی وارد کند. به این ترتیب ساکنان برخی کشورها مانند دانمارک، یونان، مجارستان و پرتغال شاهد اضافه شدن این خدمات و در دسترس قرار گرفتن ابزار و موارد مورد نیاز برای تعمیر محصولات سامسونگ خواهند بود.

برچسب‌ها:



جدیدترین‌ اخبار

مزایا و معایب سرفیس مایکروسافت

خرید سرفیس تصمیمی چالش برانگیز برای تمامی افراد می باشد و به دلیل قیمت بالای این محصولات، باید بهترین تصمیم را در هنگام خرید اتخاذ نمایید.

بیشتر بخوانید
افتتاح ۱۰۱۵ اُمین سایت 5G ایرانسل توسط وزیر ارتباطات

هزار و پانزدهمین سایت 5G ایرانسل در کشور (دوهزار و چهارمین سایت 5G ایران)،در کرمانشاه توسط وزیر ارتباطات به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید
nothing-phone-2a-gsm-ir
مشخصات فنی ناتینگ فون 2a پلاس فاش شد

دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قوی‌تر و شارژ سریع‌تر از بهبودهای مهم نسخه پلاس ناتینگ فون 2a به شمار می‌روند. 

بیشتر بخوانید