خانهاخبار
اپل برنامه ویژه‌ای برای عرضه ویژن پرو دارد

اپل برنامه ویژه‌ای برای عرضه ویژن پرو دارد

در حالی که عرضه هدست ویژن پرو اپل قرار است اوایل سال ۲۰۲۴ رخ دهد، این شرکت با ارسال نامه محرمانه به فروشگاه‌ها اعلام کرده که چگونه باید برای عرضه این محصول متفاوت آماده شوند.
۲۸ آذر ۱۴۰۲

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ گزارش داده که مشتریان ویژن پرو به احتمال زیاد مجبور خواهند شد دستگاه خود را به صورت حضوری از فروشگاه‌های اپل تحویل بگیرند.

image

 

در ماه اکتبر (مهر ماه) بود که گورمن گزارش داد اپل در حال دعوت از کارمندان فروشگاه‌های خرده فروشی سراسر آمریکا به کوپرتینو در ایالت کالیفرنیا برای دیدن آموزش در مورد استفاده و فروش هدست ویژن پرو است. اکنون ظاهرا اپل یادداشتی را برای کارمندان خرده فروشی ارسال کرده و از آنها خواسته تا یک برای رویداد «محرمانه» درخواست دهند که پذیرش آن به فرآیند درخواست و مصاحبه بستگی دارد. در بخشی از این یادداشت آمده است:

اعضای تیم منتخب در ماه‌های اول سال ۲۰۲۴ در کوپرتینوی کالیفرنیا سفر کرده و در رویدادی شرکت خواهند کرد. پس از بازگشت به فروشگاه خانگی خود، آموزش و پشتیبانی مداوم را به اعضای تیم فروشگاه ارایه خواهند کرد. این یک فرصت گروهی برای کسانی است که علاقه عمیقی به نمایش محصولات اپل و آموزش به دیگران دارند.

در جدیدترین خبرنامه «Power On» گورمن، این افشاگر گفته که این سمینارها در حال برنامه‌ریزی هستند و آموزش کارکنان قرار است از اواسط ژانویه (اواخر دی ماه) آغاز شود. هر کارمند اپل استور دو روز آموزش می‌بیند که شامل دستورالعمل‌هایی در مورد فرآیند راه اندازی ویژن پرو، نزدیک شدن به مشتری و قرار دادن دستگاه روی سر کاربر است. گورمن پیش‌تر هم گفته بود که فروشگاه‌های خرده فروشی پرچمدار اپل قرار است فضای ویژه‌ای برای تست ویژن پرو داشته باشند، در حالی که سایر فروشگاه‌ها فقط یک یا دو عدد از این محصول را دریافت خواهند کرد.

گورمن خاطر نشان کرده که در حالی که مشتریان می‌توانند ویژن پرو را به صورت آنلاین رزرو کنند، به نظر می‌رسد که آنها به طور فزاینده ای مجبور می‌شوند دستگاه را از فروشگاه تحویل بگیرند که این امر توسط تنظیم یک قرار ملاقات با کارشناس اپل صورت خواهد پذیرفت. اپل در حال برنامه‌ریزی برای مونتاژ هدست‌های ویژن پرو مشتریان در فروشگاه است، هدبند مناسب، ایزوله کردن نور و لنزهای تجویزی اختیاری که همگی توسط کارشناس اپل که در این خصوص آموزش دیده انجام می‌شود. گفته شده که فروشگاه‌های خرده فروشی قرار است در آینده نزدیک تجهیزات جدیدی را برای مونتاژ و بسته‌بندی این هدست دریافت کنند.

گورمن همچنان معتقد است که این دستگاه احتمالا قبل از ماه مارس (اوایل اسفند) عرضه می‌شود و البته خود اپل هم به طور رسمی گفته که هدست ویژن پرو در اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید