خانهاخبار
هواوی P70 احتمالا برای اولین بار به دوربین ۱ اینچی مجهز خواهد شد

هواوی P70 احتمالا برای اولین بار به دوربین ۱ اینچی مجهز خواهد شد

هواوی ظاهرا در حال آزمایش دو سنسور بالارده برای سیستم دوربین پرچمدار موردانتظار خود است.
۱۸ آذر ۱۴۰۲

همانطور که می‌دانیم، هواوی در حال ساخت و توسعه نسل جدید سری پرچمدار یعنی سری هواوی P70 است که شامل سه مدل به نام‌های هواوی P70، هواوی P70 پرو و هواوی P70 پرو آرت می‌شود. گوشی‌های سری P هواوی محصولاتی هستند که با تمرکز ویژه روی دوربین و قابلیت‌های آن روانه بازار می‌شوند.

حالا افشاگری شناخته‌شده ادعا کرده که هواوی در حال آزمایش دو سنسور بالارده و پیشرفته برای سیستم دوربین سری هواوی P70 است که سونی IMX989 و OmniVision OV50H نام دارند. با این سنسورهای پرچمدار، انتظار می‌رود گوشی‌های جدید هواوی عملکرد درخشانی در بخش تصویربرداری داشته باشند.

image

در حال حاضر، سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی بزرگ‌ترین حسگر بازار محسوب می‌شود که در گوشی‌هایی مانند اوپو فایند X6 پرو به کار رفته است. این دوربین پیشرفته قادر به ثبت تصاویر و ویدئوهای بسیار باکیفیتی است که تجربه تصویربرداری لذت بخشی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در صورت تجهیز سری هواوی P70 به سنسور IMX989 سونی، برای اولین بار شاهد عرضه یک گوشی متعلق به برند هواوی با دوربین ۱ اینچی خواهیم بود. ماه گذشته نیز تحلیلگری شناخته‌شد به نام مینگ چی کو ادعا کرده که گوشی P70 پرو آرت با سنسور ۱ اینچی IMX989 سونی و لنز دوگانه شیشه پلاستیک 1G6P همراه خواهد شد.

image

از سوی دیگر، سنسور OmniVision OV50H نیز از رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی و اندازه 1/1.3 اینچی بهره می‌برد. اندازه پیکسلی این سنسور نیز برابر با ۱٫۲ میکرومتر است که در مقایسه با اندازه پیکسلی ۱٫۶ میکرومتری IMX989 سونی مقداری کوچک‌تر است. OmniVision OV50H همچنین از حالت رزولوشن کامل ۳۰ فریم برثانیه، حالت ۱۲٫۵ مگاپیکسلی در ۱۲۰ فریم برثانیه و HDR در ۶۰ فریم برثانیه بهره می‌برد. با پشتیبانی کامل از HDR، نقطه قوت این سنسور را می‌توان نمایش گسترده دامنه داینامیکی به شمار آورد.

در نهایت باید اشاره کرد که سری هواوی P70 احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۲۴ میلادی معرفی خواهد شد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید