خانهاخبار
پوکو X6 پرو با سیستم عامل HyperOS در گواهی FCC لیست شد

پوکو X6 پرو با سیستم عامل HyperOS در گواهی FCC لیست شد

نسخه جدید سری پوکو X احتمالا به عنوان نسخه ری‌برندشده ردمی K70E روانه بازار می‌شود.
۱۸ آذر ۱۴۰۲

شیائومی در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه جهانی نسل جدید سری پوکو X است که شامل دو گوشی پوکو X6 و پوکو X6 پرو می‌شود. سری پوکو X6 به عنوان نسخه جدید سری پوکو X5 که اوایل سال جاری معرفی شد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در حالی که هنوز شیائومی هیچ اشاره‌ای به گوشی‌های جدید برند پوکو نداشته است، این محصولات در گواهی‌های متعددی ثبت شده‌اند.

image

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، نسخه پرو سری پوکو X6 یعنی پوکو X6 پرو در گواهی FCC لیست شده و بخشی از مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفت.

با توجه به اطلاعات قرار گرفته در گواهی FCC، پوکو X6 پرو با سیستم عامل اختصاصی HyperOS 1.0 روانه بازار خواهد شد. به علاوه، این گواهی تایید می‌کند که گوشی جدید پوکو در دو کانفیگ با نسخه‌های متفاوت معرفی می‌شود که به قرار زیر است:

  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با فریم پلاستیکی
  • رم ۱۲ / حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با فریم PU
  • رم ۸ / حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با فریم پلاستیکی

شایعات قبلی اذعان کرده‌اند که پوکو X6 پرو به عنوان نسخه ری‌برندشده ردمی K70E که اخیرا برای بازار چین رونمایی شد روانه بازارهای جهانی می‌شود. از سوی دیگر، پوکو X6 نیز احتمالا نسخه ری‌برند ردمی نوت ۱۳ پرو خواهد بود. در این رابطه، انتظار داریم گوشی‌های پوکو X6 و پوکو X6 پرو نیز از مشخصات فنی مشابه دو گوشی برند ردمی بهره ببرند.

مشخصات فنی سری پوکو X6

نسخه استاندارد سری اخیرا با تراشه اسنپدراگون 7s نسل دو، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۳ در بنچمارک گیک‌بنچ لیست شد. به علاوه، پوکو X6 به نمایشگر امولد ۱۲ بیتی با اندازه ۶٫۶۷ اینچی و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد بود که قادر است به نرخ روشنایی ۱۸۰۰ نیتی دست پیدا کند. این گوشی همچنین از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ واتی بهره خواهد برد.

از سوی دیگر، پوکو X6 پرو نیز از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با رزولوشن تصویر 1.5K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار خواهد شد که از روشنایی ۱۸۰۰ نیتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده دستگاه نیز تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا خواهد بود. سیستم دوربین گوشی نیز شامل سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می‌شود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید