خانهاخبار
ذنفون ۱۱ اولترا در یک گواهی ثبت شد؛ بدرود با پرچمدار کامپکت ایسوس!؟

ذنفون ۱۱ اولترا در یک گواهی ثبت شد؛ بدرود با پرچمدار کامپکت ایسوس!؟

به تازگی یک گوشی متعلق به برند ایسوس در گواهی بلوتوث لیست شده که به نظر نسخه‌ ری‌برندشده راگ فون ۸ خواهد بود.
۱۸ آذر ۱۴۰۲

ایسوس امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری رسما اعلام کرد که سری راگ فون ۸ به زودی برای بازارهای جهانی معرفی خواهد شد. به علاوه، غول فناوری تایوانی اخیرا تایید کرد که نسل جدید گوشی‌های مخصوص بازی این برند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز خواهند بود. حالا به تازگی دو گوشی گیمینگ راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو به همراه یک گوشی جدید متعلق به سری ذنفون (Zenfone) در یک گواهی ثبت شده‌اند.

image

طبق این گزارش، گوشی‌های جدید برند ایسوس امروز در گواهی بلوتوث SIG لیست شده‌اند که حاوی شناسه‌ مدل‌های آن‌ها است. دو گوشی اول حاضر در لیست راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو هستند که شامل چهار نسخه از مدل استاندارد و شامل سه نسخه‌ از مدل پرو می‌شود. در انتهای لیست گواهی بلوتوث اما شاهد قرارگیری گوشی یک گوشی دیگر به نام ذنفون ۱۱ اولترا هستیم.

گواهی بلوتوث تنها تایید کرده که گوشی‌های جدید ایسوس از بلوتوث نسخه ۵٫۴ پشتیبانی خواهند کرد و با تراشه کوالکام همراه می‌شوند. در این راستا، به نظر می‌رسد مدل جدید سری ذنفون نیز از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد.

image

با توجه به قرارگیری ذنفون ۱۱ اولترا به همراه سری راگ فون ۸، به نظر می‌رسد گوشی ذنفون جدید احتمالا نسخه ری‌برندشده راگ فون خواهد بود. به علاوه، شناسه مدل ذنفون ۱۱ اولترا (ASUS_AI2401_H) تقریبا مشابه شناسه مدل سری راگ فون ۸ است که مدرکی دیگر برای عرضه ذنفون ۱۱ اولترا به عنوان نسخه‌ ری‌برند راگ فون به شمار می‌رود.

در صورت معرفی ذنفون ۱۱ اولترا، امید می‌رود که ایسوس نسخه استاندارد آن را در همان ابعاد جمع‌وجوری (کامپکت) مدل‌های قبلی سری ذنفون عرضه کند. در حال حاضر، پرچمدارهای کامپکت زیادی در بازار وجود ندارند و گوشی‌های سری راگ فون نیز از اندازه بزرگی برخوردار هستند. 



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید