خانهاخبار
گلکسی زد فولد ۶ از نسبت تصویر متفاوتی بهره خواهد برد

گلکسی زد فولد ۶ از نسبت تصویر متفاوتی بهره خواهد برد

شایعه‌ای ادعا کرده که نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ با نسبت تصویر متفاوتی برای نمایشگر‌های خود همراه می‌شود.
۱۸ آذر ۱۴۰۲

یک منبع خبری آگاه به تازگی ادعا کرده که سامسونگ قصد دارد تغییراتی را در نسبت تصویر دو نمایشگر گلکسی زد فولد ۶ اعمال کند. به علاوه، در این گزارش ذکر شده که گلکسی زد فلیپ ۶ نیز با تغییراتی در نمایشگرهای خود همراه خواهد شد.

این منبع خبری اعلام کرده که هر دو نمایشگر کاور و داخلی گلکسی زد فولد ۶ از نسبت تصویر متفاوتی بهره خواهند برد. متاسفانه در این گزارش به نسبت تصویر دقیق نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ اشاره‌ای نشده ولی امکان دارد نمایشگر کاور این گوشی عریض‌تر شود. با تغییر نسبت تصویر نمایشگر کاور دستگاه، انتظار می‌رود در دست گرفتن گوشی راحت‌تر از قبل شود چرا که برخی از کاربران از نمایشگر کشیده نسخه‌های قبلی سری زد فولد به دلیل ابعاد نامتعارف آن انتقاداتی کرده‌اند.

image

طراحی کلی گلکسی زد فولد ۶ نیز احتمالا مشابه سری گلکسی اس ۲۵ خواهد بود که در اوایل سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود. روز گذشته، گزارشی ادعا کرد که مدیر ارشد تیم طراحی سامسونگ ماموریت پیدا کرده که زبان طراحی جدیدی را برای سری پرچمدار گلکسی اس ۲۵ توسعه دهد. در این رابطه، احتمال دارد گلکسی زد فولد ۶ نیز با تغییراتی در زمینه طراحی همراه شود.

براساس این گزارش، سامسونگ درنظر دارد که وزن گلکسی زد فولد ۶ را کاهش دهد و همچنین میزان تاخوردگی نمایشگر داخلی دستگاه نیز به حداقل برساند. از سوی دیگر، شایعه شده که گلکسی زد فلیپ ۶ نیز از نمایشگر کاور بزرگ‌تری بهره خواهد برد. همچنین حاشیه‌های نمایشگر داخلی این گوشی کمتر از نسل قبلی خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید