خانهاخبار
شیائومی ردمی 13R 5G را کاملا بی‌سر و صدا معرفی کرد!

شیائومی ردمی 13R 5G را کاملا بی‌سر و صدا معرفی کرد!

شیائومی امروز از گوشی رونمایی کرده که نسخه بسیار مشابه آن را ۲ روز پیش دیده بودیم.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

ردمی 13R 5G ساعاتی قبل در سکوت خبری رونمایی شد. این گوشی دارای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی، یک پنل ال سی دی ۶٫۷۴ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و در واقع یک ردمی 13C 5G تغییر یافته برای بازارهای محدودتر است.

image

 

ردمی 13R 5G دارای چیپست دایمنسیتی +6100 و تنها یک نوع پیکربندی با ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه یک گوشی دوگانه 5G با فضایی برای دو سیم کارت و یک کارت microSD در یک شیار است؛ همچنین دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی است، اما شیائومی تنها یک آداپتور ۱۰ واتی را در جعبه ارایه می کند.

image

 

تنها تفاوت بین ردمی 13C 5G و ردمی 13R 5G طراحی اطراف دوربین است که نسخه‌ای که امروز معرفی شده، دارای یک مستطیل مشکی بزرگ است که از یک طرف به طرف دیگر کشیده شده است.

رنگ‌های این محصول همچنان به مانند نسخه مشابه خود مشکی، سبز و بنفش هستند. قیمت ردمی 13R 5G به میزان ۹۹۹ یوان است که برابر با ۱۴۰ دلار (۱۳۰ یورو) است و شرکت شیائومی ثبت نام برای این گوشی را از هم اکنون در وب سایت خود مهیا کرده است.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید