خانهاخبار
ایسوس رسما عرضه راگ فون ۸ را تایید کرد

ایسوس رسما عرضه راگ فون ۸ را تایید کرد

ایسوس امروز با انتشار تیزری اعلام کرد که نسل جدید گوشی‌های مخصوص بازی این برند به زودی معرفی می‌شوند.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

چند وقت پیش، ایسوس اعلام کرد که نسل جدید گوشی‌های گیمینگ این برند به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه مجهز می‌شوند. حالا اما این برند تایوانی امروز و با انتشار تیزری رسما عرضه سری راگ فون ۸ را تایید کرد.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، ایسوس امروز با به اشتراک‌گذاری تیزری در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) رسما اعلام کرد که سری راگ فون ۸ به زودی معرفی می‌شود. در این تیزر همچنین بخشی از پنل پشتی گوشی مخصوص بازی ایسوس نیز مشخص است. در این راستا، به نظر می‌رسد راگ فون ۸ میزبان سه دوربین باشد که در یک ماژول با برآمدگی زیاد جای گرفته‌اند.

image

همانطور که از نام آن‌ها پیداست، گوشی‌های سری راگ با تمرکز ویژه بر قدرت پردازشی بالا و قابلیت‌های گیمینگ روانه بازار می‌شوند. با این وجود، ایسوس در توئیت خود عبارت «Beyond Gaming» را ذکر کرده که به معنای «فراتر از بازی کردن» می‌شود. با توجه به این موضوع، به نظر می‌رسد سری راگ فون ۸ علاوه بر قدرت زیاد و قابلیت‌های مخصوص بازی متنوع، در سایر زمینه‌ها نیز حرفی برای گفتن داشته باشند.

در حال حاضر، هنوز اطلاعات مرتبط به زمان رونمایی سری راگ فون ۸ اعلام نشده ولی با توجه به انتشار تیزر رسمی ایسوس، به نظر می‌رسد تا معرفی گوشی‌های مخصوص بازی این برند زمان زیادی باقی نمانده است. حتی امکان دارد سری راگ فون ۸ در طی رویداد CES 2024 پرده‌برداری شود.

در نهایت باید اشاره کرد که گوشی راگ فون ۸ آلتیمیت اخیرا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه و حافظه رم ۲۴ گیگابایتی در گیک‌بنچ لیست شده است. به علاوه، گواهی 3C نیز تایید کرده که این گوشی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. سری راگ فون ۸ احتمالا شامل دو مدل راگ فون ۸ و راگ فون ۸ پرو خواهد بود.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید