خانهاخبار
مشخصات فنی تبلت بعدی لنوو فاش شد

مشخصات فنی تبلت بعدی لنوو فاش شد

تبلت لنوو تب M11 امروز در گواهی کنسول گوگلی پلی لیست و بخشی از مشخصات فنی آن فاش شد.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

برند لنوو در طی چند سال اخیر به یکی از تولیدکنندگان برجسته بازار تبلت‌ها موفق شده و در کنار رقبای قدرتمندی مانند اپل و سامسونگ سهم زیادی را از بازار در اختیار دارد. این برند تبلت‌های مختلفی را روانه بازار کرده که اکثرا شامل مدل‌های مقرون به صرفه و اقتصادی می‌شوند که از مشخصات فنی قابل توجهی نیز بهره می‌برند.

image

حالا به نظر می‌رسد لنوو در حال توسعه یک تبلت جدید است که محصولی میان‌رده و مقرون به صرفه به شمار می‌رود. تبلت جدید این برند با نام لنوو تب M11 همراه خواهد شد و به تراشه مدیاتک هلیو G99 مجهز می‌شود.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تبلت لنوو تب M11 امروز در گواهی کنسول گوگل پلی ثبت و بخشی از مشخصات فنی تایید شد. طبق اطلاعات قرار گرفته در این گواهی، تبلت جدید لنوو از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی 240ppi بهره خواهد برد که از اندازه ۱۱ اینچی برخوردار است.

image

لیست کنسول گوگل پلی نشان می‌دهد که لنوو تب M11 در نسخه حافظه رم ۴ گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. البته گزارش شده که این تبلت در یک مدل حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد که با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه می‌شود. متاسفانه لنوو تب M11 با اندروید ۱۳ معرفی خواهد شد در حالی که اندروید ۱۴ در حال حاضر به طور رسمی عرضه شده است. البته انتظار می‌رود بروزرسانی اندروید ۱۴ و ۱۵ برای این تبلت در دسترس قرار بگیرد.

با توجه به این مشخصات فنی، به نظر می‌رسد تبلت اقتصادی لنوو تب M11 به عنوان رقیب مستقیم تبلت‌های مقرون به صرفه‌ای مانند گلکسی تب اس ۶ لایت و گلکسی Tab A8‌ روانه بازار خواهد شد. در این راستا، انتظار داریم که تبلت لنوو با برچسب قیمتی رقابتی در اختیار خریداران قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

motorola-edge-50-gsm-ira
جزئیات فنی موتو اج ۵۰ تایید شد؛ نازک‌ترین گوشی مجهز به گواهی نظامی

مدل استاندارد سری موتورولا اج ۵۰ به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی با روشنایی ۱۹۰۰ نیتی، اسنپدراگون ۷ نسل یک و شارژ ۶۸ واتی مجهز است. 

بیشتر بخوانید
xiaomi-redmi-pad-se-gsm-ir
مشخصات فنی تبلت اقتصادی ردمی لو رفت

شیائومی به زودی از یک تبلت اقتصادی به نام ردمی پد SE 4G رونمایی خواهد کرد که حالا مشخصات فنی آن در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید
google-pixel-8-gsm-ir
نمایشگر سری پیکسل ۹ پرنورتر و بادوام‌تر از قبل خواهد بود

گوگل برای نمایشگر سری پرچمدار موردانتظار خود از فناوری M14 سامسونگ بهره برده که روشنایی و دوام صفحه‌نمایش را به طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. 

بیشتر بخوانید