خانهاخبار
بزرگ‌ترین تبلت هواوی به زودی برای بازار جهانی عرضه می‌شود

بزرگ‌ترین تبلت هواوی به زودی برای بازار جهانی عرضه می‌شود

هواوی امروز تایید کرد که تبلت میت‌پد پرو ۱۳٫۲ در تاریخ ۲۱ آذر برای بازارهای جهانی معرفی می‌شود.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

چند روز پیش، هواوی به طور رسمی اعلام کرد که در تاریخ ۱۲ دسامبر مصادف با ۲۱ آذر یک رویداد بزرگ را در دبی برگزار خواهد کرد. البته هواوی در آن زمان هیچ اشاره‌ای به محصولاتی که قرار است در این رویداد معرفی شوند نکرده بود. با این وجود، تیزر رویداد هواوی نشان می‌داد که باید منتظر رونمایی از یک تبلت باشیم.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، هواوی امروز تایید کرد که این تبلت همان میت‌پد پرو ۱۳٫۲ است که در حال حاضر تنها برای بازار چین معرفی و عرضه شده است.

image

غول فناوری چین با انتشار یک ویدئو در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اعلام کرد که میت‌پد پرو ۱۳٫۲ در رویداد ۲۱ آذر این برند برای بازارهای جهانی رونمایی خواهد شد. البته در این ویدئو نامی از تبلت جدید هواوی برده نشده است ولی طراحی ناچ و والپیپرهای رسمی تبلت موجود در ویدئو به طور غیر مستقیم تایید می‌کنند که این تبلت میت‌پد پرو ۱۳٫۲ است.

همانطور که می‌دانیم، میت‌پد پرو ۱۳٫۲ بزرگ‌ترین تبلت تاریخ هواوی محسوب می‌شود که از نمایشگر ۱۳٫۲ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و رزولوشن تصویر ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ بهره می‌برد. این تبلت به تراشه قدرتمند Kirin 9000S مجهز شده که با حافظه رم تا ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی تا ۱ ترابایت به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

منبع تغذیه میت‌پد پرو ۱۳٫۲ باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۸۸ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم دوربین این تبلت شامل سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود. در پنل جلویی دستگاه نیز شاهد قرارگیری دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور ToF هستیم.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید