خانهاخبار
حاشیه نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو تنها ۰٫۶ میلی‌متر خواهد بود!

حاشیه نمایشگر شیائومی ۱۵ پرو تنها ۰٫۶ میلی‌متر خواهد بود!

در حالی که هنوز سری شیائومی ۱۴ برای بازار جهانی عرضه نشده، امروز نخستین شایعه پیرامون سری شیائومی ۱۵ در دسترس قرار گرفت.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

سری شیائومی ۱۴ در ماه اکتبر معرفی شد و سپس در ماه نوامبر روانه بازار چین شد. حالا در حالی که هنوز مدت زمان زیادی از معرفی سری پرچمدار فعلی شیائومی نگذشته است، اولین شایعات و گزارش‌های غیر رسمی پیرامون سری سری نسل بعدی شیائومی ۱۵ در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. در این رابطه، افشاگر برجسته چینی به نام Digital Chat Station به تازگی بخشی از جزئيات فنی دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو را فاش کرده است.

image

طبق این گزارش، شیائومی ۱۵ پرو به نمایشگر با رزولوشن 2K مجهز خواهد شد که از حاشیه‌های کمتری در مقایسه با نمایشگر شیائومی ۱۴ پرو بهره می‌برد. در این راستا، گزارش شده که حاشیه نمایشگر نسخه پرو سری شیائومی ۱۵ به ۰٫۶ میلی‌متر خواهد رسید که به نسبت حاشیه ۰٫۹ میلی‌متری شیائومی ۱۴ پرو کاهش نسبتا قابل توجهی داشته است.

image

در صورت صحت این موضوع، شیائومی ۱۵ پرو را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سال ۲۰۲۴ از نظر ضخامت حاشیه نمایشگر به شمار آورد. همچنین شایعه شده که این گوشی به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل چهار مجهز خواهد شد.

image

از سوی دیگر، افشاگر DCS ادعا کرده که شیائومی ۱۵ نیز به مانند نسل قبلی از نمایشگر ۶٫۳۶ اینچی برخوردار خواهد شد که احتمالا با لبه‌های تخت همراه می‌شود. نمایشگر این گوشی همچنین از رزولوشن تصویر 1.5Kو نرخ روشنایی ۱۴۰۰ نیتی پشتیبانی خواهد کرد. به لطف فناوری نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتزی LTPO، مصرف انرژی شیائومی ۱۵ احتمالا ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند.

شایان ذکر است که این اطلاعات تنها شایعاتی اولیه هستند و نمی‌توان درباره درستی آن‌ها اظهار نظر کرد. در حال حاضر، سری شیائومی ۱۴ تنها برای بازار چین معرفی شده و هنوز خبری از عرضه آن برای بازارهای جهانی نیست. به هر روی، انتظار می‌رود در طی ماه‌های پیش رو اطلاعات جدیدی از سری شیائومی ۱۵ در دسترس قرار بگیرد.



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید