خانهاخبار
آیفون SE 4 با بهبود بزرگی در زمینه عمر باتری همراه خواهد شد

آیفون SE 4 با بهبود بزرگی در زمینه عمر باتری همراه خواهد شد

گزارشی ادعا کرده که نسل جدید آیفون مقرون به صرفه اپل از باتری مشابه آیفون ۱۴ بهره خواهد برد که در مقایسه با نسل قبلی، از ظرفیت بیشتری برخوردار است.
۱۷ آذر ۱۴۰۲

اخیرا شایعه‌ای ادعا کرد که نسل جدید آیفون SE که احتمالا در سال آینده میلادی معرفی می‌شود، از طراحی مشابه آیفون ۱۴ بهره خواهد برد. حالا اما به نظر می‌رسد شباهت‌های بین آیفون SE 4 و نسخه استاندارد سری آیفون ۱۴ تنها به طراحی ختم نمی‌شود چرا که گزارشی به تازگی اعلام کرده که نسخه جدید آيفون مقرون به صرفه از باتری مشابه آیفون ۱۴ استفاده خواهد کرد.

وبسایت MacRumors که این اطلاعات را به اشتراک گذاشته در جدیدترین گزارش خود خود ادعا کرده که نمونه‌های اولیه آیفون SE 4 (با شناسه D59) به باتری‌های لیتیوم یونی با شناسه مدل A2863 مجهز خواهد شد. این باتری که از ظرفیت ۳۲۷۹ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد قبلا در گوشی آیفون ۱۴ به کار رفته بود.

image

این وبسایت همچنین اذعان کرده که اسناد طراحی داخلی آیفون SE 4 نیز این موضوع را تایید می‌کنند. در صورت صحت این گزارش، حجم باتری آیفون SE 4 در مقایسه با نسل قبلی یعنی آیفون SE 3 در حدود ۱۲۶۱ میلی‌آمپر ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. به عبارت دیگر، ظرفیت باتری نسل جدید آیفون SE با بهبود چشمگیر ۶۰ درصدی همراه خواهد شد. در این راستا، انتظار داریم عمر باتری آیفون SE 4 به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.

شایان ذکر است که اطلاعات فاش شده مربوط به نسخه‌های پیش‌تولید آیفون SE 4 می‌شود و احتمال دارد نسخه‌های نهایی این دستگاه با باتری متفاوتی عرضه شوند.

در نهایت باید اشاره کرد که طبق شایعات قبلی، آیفون SE 4 به نمایشگر اولد ساخته‌شده توسط شرکت BOE مجهز خواهد شد که آن را به اولین نسخه سری SE بدل می‌کند که نمایشگر ال‌سی‌دی را کنار می‌گذارد. همچنین گوشی میان‌رده سامسونگ از دکمه اکشن و درگاه USB-C بهره خواهد برد



جدیدترین‌ اخبار

موتور جستجو SearchGPT معرفی شد؛ تهدیدی برای گوگل

شرکت OpenAI از یک موتور جستجو رونمایی کرده که از هوش مصنوعی بهره می‌برد و در حال حاضر یک نمونه اولیه محسوب می‌شود. 

بیشتر بخوانید
Samsung-galaxy-s24-ultra-gsm-ir
رابط کاربری One UI 7 تغییرات طراحی مهمی خواهد داشت

تصاویری از نسل جدید رابط کاربری One UI فاش شده که تغییرات طراحی گسترده آن را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید
همه قابلیت‌های جدید ماشین حساب در iOS 18

اپل در iOS 18 بسیاری از برنامه‌های بومی خود را متحول کرد. یکی از این اپلیکیشن‌ها که سال‌ها بود دست نخورده باقی مانده بود، ماشین حساب بود که اپل یک بازنگری اساسی در آن کرد.

بیشتر بخوانید